LuRiFaXeN Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 hva er normal inne temperatur? jeg er veldig frossen av meg og må ivertfall ha 22grader i stua. han er varm av seg og og mener 22grader er for varmt og åpner vinduet. hvilken temperatur har dere hjemme i stua... brr....vett det e ganske teit diskusjon og teit spørsmål... men,men
småtroll:) Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 her er det 24 grader nå og helt passelig..hehe..men jeg er frostpinne også da!!!
Mor til en stor og en liten Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Mellom 21 og 23 grader syns jeg er greit. Åpner heller vinduet eller verandadøra ltt om det skulle bli for varmt.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 22 grader må man da minst ha i stua, vil jeg si! Typisk mannfolk å ha den indre termostaten skrudd litt høyere enn på oss damer.. Av prinsipp synes jeg at man alltid skal ta hensyn til den som fryser! Personlig har jeg imidlertid ikke det problemet lenger. Er til vanlig en frysepinn delux, men nå på slutten av svangerskapet synes jeg stort sett det er for varmt hele tida.
pandabjørn Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 jeg er også en frysepinne og må ha minst 22 grader, hvis samboern er varm så får han gå ut å lufte seg og ikke sette opp vinduet eller døra!
* en liten prinsesse * Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jeg må ha minst 21-22 grader i stua.
LuRiFaXeN Skrevet 21. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2007 hehe...takk for svar jenter..har ein surpromp sittende på siden her nå..som ikke er helt enig..hehe..men denne vant jeg synes og foresten at det er vondere og fryse en å være litt varm..
Krokka og prinsessa Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Det heter vel at "den ideelle innetemperatur er 20 grader". (Er vel forsket på det i forhold til at man ikke skal bli sløv, og for å ha økonomisk oppvarming.) Men da det er sagt: Her ligger den konstant på 23- 24 grader!!! Jeg er skikkeli frostpinne jeg også, og sambo mener vi har det i varmeste laget. Heldigvis er det jeg som investerte i skikkelig dyre og bra varmeovner som holder konstant temperatur i rommet, derfor får jeg bestemme innetemperaturen ;o)
nennemor og vesla Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 I og med at han får lov til å ha det kaldt på soverommet om natta, så får jeg ha det varmt i stua. For meg så er det snart på tide å ta fram de ekstra lange termodynene
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 ..det er vel umulig å si..noen er varmblodige og trives med 20 grader, andre er frostpinner som meg som gjerne kan ha 25 grader uten å forgå... :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 ..tror jenter trenger det litt varmere? Men, verre er det vel ikke at det kan justeres litt med lufting innimellom? Fyrer man i peisen blir det lett veldig varmt og tett..da er det godt med litt frisk luft inn avogtil...
Frukten og To små Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 åh, det kommer jo ann på hva dere mener med "normal", men det normale er vel mellom 19-23 et sted. Vi har her 24 sikkert, synes det er deilig når jeg kan sitte i tynn genser og slappe av uten å fryse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå