Topp 10. Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Når man får sykmelding hos legen så skriver h*n grunnen til sykmelingen som kun er på din del av sykmeldingen!! Men ser feks nav det på noe datasystem om hvorfor jeg er symeldt?? Noen som skjønte hva jeg mente??
pandabjørn Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 tror nav ser grunnen til at du er sykmeldt det er pga at legen sender orginalen til trygdekontoret og der står det svart på hvit hvorfor du er sykmeldt....
Topp 10. Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Sender legen mere enn den jeg var innom med?? Var nettopp innom nav med del 3 som de skal ha...
Linaria Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Jeg er temmelig sikker på at nav får en sensurert utgave av originalen, akkurat slik som arbeidsgiveren. Legene har nemlig taushetsplikt. Hverken Nav eller arbeidsgiver har noe med hvorfor man er sykemeldt, det skal forbli mellom pasient og lege.
Linaria Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Nei, nav får de eksemplarene du var innom med. Noen ganger sender legen dem, andre ganger arbeidsgiver, andre ganger går man ned med dem selv....
Athina' Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Nav får den hvite delen som legen sender inn og er står det årsak til sykemelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå