Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg er så fornøyd med meg selv at jeg må skryte litt her.. Alt er tatt.. Støvsuging, vask, tørka støv, bytta sengetøy, vaska 2 maskiner, brettet tøy, vaska badene.. Phuuuu... Nå skal jeg ha meg en kopp te, ta meg en dusj og kose meg resten av dagen! :-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jøss, jeg er imponert. Jeg har tatt badet - og belønner meg litt med Dib, før jeg tar neste rom. Går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller....
fleXibel Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Har vasket gulvet på badet, wc, stua, kjøkkenet, soverommet og gangen. Satt på klesvask og skiftet på senga.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Å milde himmel... Jeg har ikke gjort en dritt... Du får god betaling hvis du kommer hit og tar kåken her også! :-) Flink du, da!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 send over litt arbeidslyst da, det kan jeg trenge ja, har ikke gjort så mye jeg nei, bare bretta klær og rydda ut av oppvaskmaskin
Gjest Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 vært flink jeg også i dag ) nå skal vi på lekeland!! =)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 så langt har ikke jeg kommet heller. skal sette på noe musikk nå og begynne med kjøkkene. og så vaske badet og til slutt ta stuen og brette klær. mini her i dag skal rydde romme sitt og så skal jeg vaske det i morgen. skal på jobb kl 4 til 11 men det får gå, rekker mye fram til det. men alle har vært kjempe flinke, får vel sette igang her også
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Var mange som hadde vært flinke idag ja.. :-) Er ikke så ofte jeg heller er ferdig med ALT kl 11 for å si det sånn.. :-) Pleier alltid å spare litt her og der, så blir jeg aldri ferdig før LENGE! he-he.. Er litt fornøyd med meg selv nå! Og om ikke det var nok så lå gullet ute i vogna si og sov hele tiden, så hun har fått frisk luft samtidig som jeg har tatt huset.. Noen dager klaffer ting bra! :-)
Mille** Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Så flink du er. Jeg vasket hele huset på mandag, inkl. vinduene, så i dag har jeg handlet, satt på en maskin klær og delegert bort vasking av badet til gubben siden jeg skal på jobb i helgen. Sitter å koser meg med sjokolade og kaffe, velfortjent syns jeg egentlig. ;o)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Det er jeg helt enig i! :-) Skal bortom butikken etterpå jeg og, og da blir det nok sjokolade-belønning på meg og! Nam-nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå