La Perla Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hehe, på badet i morges kunne gutten på 3 konstatere at pappaen faktisk var i besittelse av en rumpe. En stooor rumpe. Jeg skyndte meg å fortelle ham at mammas rumpe derimot var veldig liten, og det var hyan heldigvis enig i. Så sa jeg han også hadde liiiten rumpe, men DET skulle han ha seg frabedt! Det ble han skikkelig fornærmet over, altså! AT ens egen mamma kunne si noe så sjofelt! Han hadde faktisk nemlig KJEMPESTOR rumpe (han er jo stor gutt - ergo har han også stor rumpe). Måtte le litt.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 He he, min eldste på snart 3 fortalte høyt i besøk med besteforeldre og oldemor at han hadde like stor tissetass som pappa... *Flaut*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Her har mormor laaaaange pupper, mamma har store pupper og hun har småååå pupper.. puh..heldigvis sier hun. *ler*
La Perla Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 Hahaha! Stakkars pappaen, Spetakkel, hehe.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Hi hi, ja... Ikke mange centimeterene å skryte av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå