Gå til innhold

MEGA MAGE

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan nesten se magen bli større dag for dag! Hjelp hvordan skal dette ende? er 39 uker nå? Noen andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, helt forferdelig. er selv 38 uker, og magen er ikke akkurat liten nei.

Men det største problemet er alle som kommenterer den. ER ikke av verdens høyeste personer da, og det har jeg hørt noen ganger nå,

"Oi, der kommer magen" og ikke så mye kropp, men bare en svær mage". Ikke særlig gøy å høre da. Men bare vent, snart føder vi og da skal i alle fall jeg lekre meg etter alle kunstens regler. Så jeg føler meg egentlig bare som en mage som kommer trillende.. Så holder meg for det meste hjemme og koser meg i sofaen og på internett, leser mye, løser kryssord, har også 2 barn fra før, en på 9 og en på 3 år, så jeg trøster meg med dem så lenge, er jo ikke så vanvittig lenge til fødsel heldigvis. I og med at jeg er ganske lav, så vokser magen min bare utover den, Går ikke i høyden her akkurat nei. Føder sikkert før tia også, har forkorta livmorhals og da er det ganske vanlig. Det gjorde jeg med de 2 forrige også.

Skrevet

godt man ikke er alene. HVordan vet du om det med livmorhals har du fått det sjekket? Jeg er også dritt lei av teite kommentarer! Man føler seg jo stor og trenger ikke høre det fra alle andre hele tida!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...