småtroll:) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Uff...7 dager på overtid i følge ul og 13 dager ifølge min egen termin..det er kjempe slitsomt å gå sånn og skal være klar hele tiden.. Bare går og venter og venter og kjenner etter ting hele tiden. Blir jo nesten litt deprimert...og det går ut over humøret...skal jo egentlig være glad nå...og glede meg..åååå..blir gal snart! Flere som går over og har det litt tøft nå??? Gode råd mottas!!
sokri Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 har dessverre ikke noe råd..har d på samme måten...fryktelig irriterende og altoppslukende følelse...får nesten ikke konsentrert meg om noe annet, og det går definitivt utover humøret (les mannen min)....
BabyV Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg har beklagligvis ikke noen gode råd, men jeg vet hvordan du har det. Er selv 4 dager over og det er helt utrulig hvor det kan slite på psyken å gå sånn her. Jeg var overhodet ikke innstilt på at jeg skulle nå termin i det hele tatt da jeg hadde massevis av fødselstegn et par uker før termin, men hos meg har alt stoppet opp. Må nesten ikke opp på do på natta engang lengre. Jeg hadde ihvertfall en elendig dag i går. Bare sov og gråt hele dagen. Bedre i dag heldigvis. Heldigvis har jeg en veldig forståelsesfull mann som prøver å aktiviserer meg med gåturer og middagsinvitasjoner til venner og bekjente sånn at jeg ikke forsvinner helt hjemme. Så jeg tror det beste trikset er å ha en plan hver dag som gjør at man har noe å se fram til.
småtroll:) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Hadde en sånn dag i går jeg også...sov og gråt...og det hjalp ikke mindre da mannen min ikke hjelpte meg å ta av middagsbordet etter middag heller...gikk inn i stuen og sovnet...ååååå...er så lite som skal til for tiden.. Har aldri kjent meg så sliten før...det er på en så rar måte liksom... Men håper energien kommer tilbake når alt er over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå