Gå til innhold

Hvilken utdannelse har folk som vedtar slike tiltak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må piloter kontrolleres for evt våpen før de kan slippes ombord på flyet? De flyr jo hvor de vil bak låst dør når flyet først har lettet fra bakken likevel. Klarer ikke å bestemme meg for om de som har bestemt dette er under- eller overutdannet (sånn som feks pedagoger).

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/20/512669.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

garantert overutdannet. flesk på smør. kommer ingeting godt utav det lell.

Skrevet

Jeg synes man skulle være enda stengere. Piloter kan selvfølgelig ikke ha med seg våpen, de kunne jo drepe noen. Videre kunne jeg ønske meg at grundig konroll av pilotenes evne til å kjøre fly. Piloter sitter bak spakene og kan, om de kompetente, styrte flyet med vilje. Dette må vi unngå for en hver pris. Jeg synes bare piloter som ikke kan fly skal få fly.

Skrevet

Piloter trenger i grunn ikke våpen for å drepe noen ombord. De kan jo gjøre en "fatal" feil og styrte det hvis de absolutt vil.

Skrevet

Tja, det gjør det muligens litt vanskeligere for dem å skyte annenpiloten og begå harakiri med vilje. Eller å bære om bord våpen for flykaprerkompisen i passasjerflokken som slett ikke har tenkt å styrte noe fly, men derimot bedrive litt sjarmerende utpressing for å frigi et par palestinske torturister ellerno'. Mye moro man kan finne på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...