noje Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har slutta med desse 10 dager siden. Gikk på de i 8 mnd. Har fått sexlysten tilbake, samt humøret. Har følt meg så nedstemt, har hatt store problem med å smile.... Tenk at det er de j..... pillene sin feil. Irriterer meg litt over at legene anbefaler hormoner til alle damer i norges land, tror det er mange som har samme problem som meg med de, uten at de er sikre på at det er pillene.
bambi på isen Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Sånn hadde jeg det også med de J...A pillene!! Satte inn p-stav og det var akkurat likt!! Nå har jeg nappa ut den også, orker ikke mer hormoner!!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 ååå.. har så lyst å slutte på de jeg også.. men tør ikke.. vil ikke ha noen prevensjon egentlig,.. utenom kondom.
EnJente_m_EnJente Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Jeg også reagerer på ALLE type p piller osv. men tok p-sprøyta, og merket INGENTING ! Går ikke på de samme greiene i kroppen tror jeg....må jo være noe iallefall !
PlussogLinus Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 jeg var veldig skeptisk til spiral, syntes det hørtes ufyselig skummelt ut, men følte jeg ikke hadde noe annet valg siden jeg reagerer så negativt på alt med hormoner i.. Satt til slutt inn en kobber spiral, det gjorde vondt, men har kjent verre! Etter en dag kjente jeg ikke noe til smerten og jeg ble fort super fornøyd!! Har nå hatt den i over 6 mnd og har ingen negative bi-virkninger )
noje Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 Har kjøp Pearly (personlig fruktbarhetscomputer), håper å få det til å fungere. Ikke krise her om jeg blir gravid da, vi har bestemt oss for å få en til, men har tenkt å vente litt til.
minnimommo Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 men pass deg, viss du ikke vil bli gravid, jeg slutta jeg og med de pillene i desember i fjor,av samme grunn, sitter med en nydelig jente på ti dager nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå