Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har skattekort tabellkort 7100 (heter det ikke det?) men på skattekortet mitt står det beregnet inntekt 120 000 kroner, men jeg har jo 264 000! Tjente bare 120 000 i fjor, men det var fordi jeg ikke jobbet hele året (gikk på skole) hva gjør jeg nå da? har det noe å si når det er tabelltrekk og ikke fast prosent? surrehode meg som ikke oppdager dette med en gang...
Kamomille Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 du kan bestille nytt skattekort på www.skatteetaten.no. Når du har tabelltrekk, skal det uansett ikke ha store utslag, så tror du kan slappe ganske godt av:)
It's all about me Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Men det finnes forskjellige tabeller ut ifra beregnet inntekt. Så man kan fint på er pant baksmell med tabell også. Så bestill nytt skattekort eller be om å trekke noen ekstra 100lapper de resterende månedene for å være på denm sikre siden. Betaqler du får mye blir det jo bare en slags sparing og kjekke penger å få igjen om 3/4 år.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 ok det er bra=) har sjekket på skatteetaten på beregning av skatt, og der kan du legge inn hvilken tabell du har og inntekt, og så hvor mye skatt du skal betale. Og der kommer det opp det samme som det jeg har betalt i skatt... Så ble litt mindre nervøs nå=) får jo uansett fratrekk for husleie(borettslag), lån og diverse så regner med å få igjen på skatten=)
AnTiLoPeSvIn Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 kunne du gitt meg linken? ble litt i tvil jeg nå.. uff
Gjest Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 https://skort.skatteetaten.no/skd/trekk/trekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå