Gå til innhold

Sting etter fødsel.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg revna en del under fødselen og ble sydd etterpå. Dette skjedde under forrige fødsel også og da hadde jeg vondt nedentil en god stund etterpå. Denne gangen har jeg ikke kjent noe særlig.

Nå, over 3 uker etter fødselen ville jeg se etter med et speil hvordan det står til der nede og da oppdaget jeg at det like ved skjedeåpningen fortsatt er noen sting, knuter og kvasse tråder som stikker litt ut. Det er ikke noe særlig vondt, men jeg trodde stingene skulle forsvinne av seg selv innen 3 uker. Om de ikke forsvinner selv, bør de vel fjernes før jeg skal på sykehuset på etterkontroll 6-8 uker etter fødsel. Vil ikke at disse ekle trådene skal gro fast nedi der..

Noen som har peiling??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok de forsvinner av seg selv,men spør når du er på kontroll med babyen,eller så kan du ringe sykehuset.

Skrevet

Burde ikke stingene ha forsvunnet innen nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...