handygirl Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg revna en del under fødselen og ble sydd etterpå. Dette skjedde under forrige fødsel også og da hadde jeg vondt nedentil en god stund etterpå. Denne gangen har jeg ikke kjent noe særlig. Nå, over 3 uker etter fødselen ville jeg se etter med et speil hvordan det står til der nede og da oppdaget jeg at det like ved skjedeåpningen fortsatt er noen sting, knuter og kvasse tråder som stikker litt ut. Det er ikke noe særlig vondt, men jeg trodde stingene skulle forsvinne av seg selv innen 3 uker. Om de ikke forsvinner selv, bør de vel fjernes før jeg skal på sykehuset på etterkontroll 6-8 uker etter fødsel. Vil ikke at disse ekle trådene skal gro fast nedi der.. Noen som har peiling??
Storebror & Lillesøster Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Tror nok de forsvinner av seg selv,men spør når du er på kontroll med babyen,eller så kan du ringe sykehuset.
handygirl Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Burde ikke stingene ha forsvunnet innen nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå