Gå til innhold

Nå har vi funnet navn til lillebror !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir etter all sansynlighet en liten Magnus som kommer. Det passer veldig godt med etternavnet, og siden bestefar heter Magne - blir det en liten oppkalling også med minsten. (storebror er oppkalt)

 

Det jeg ikke liker så godt er at begge guttene begynner på Ma, men det får heller være.

Deilig å ha nesten bestemt seg - men vi holder navnet "hemmelig" til han er født, for å se om det er en liten Magnus som kommer. Kan jo fortsatt hende vi ombestemmer oss.

Alternativet er August.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg har også to gutter som heter Martin og Magnus, og jeg synes de navnene går kjempebra sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...