Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Det blir etter all sansynlighet en liten Magnus som kommer. Det passer veldig godt med etternavnet, og siden bestefar heter Magne - blir det en liten oppkalling også med minsten. (storebror er oppkalt) Det jeg ikke liker så godt er at begge guttene begynner på Ma, men det får heller være. Deilig å ha nesten bestemt seg - men vi holder navnet "hemmelig" til han er født, for å se om det er en liten Magnus som kommer. Kan jo fortsatt hende vi ombestemmer oss. Alternativet er August.
LizzyG Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Ei venninne av meg har også to gutter som heter Martin og Magnus, og jeg synes de navnene går kjempebra sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå