Stary Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg har trent aerobic tidligere, men nå er det en stund siden. Kunne egentlig tenke meg å trene litt. Men er det ok nå som jeg er i uke 6?
håper på fulltreff Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg er jo absolutt ingen ekspert, men har hørt at moderat trening er bra for deg så lenge du lytter til kroppen. Ikke begynne med nye anstrengende utskeielser skal vist også være et råd. På helsestudio skal de kunne svare på sånne ting også. Vet at man ikke skal kaste seg inn i pilates dersom man ikke har trent det jevnt hele veien.
junea Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Ja trening er jo bare bra for kroppen, men man skal ikke slite seg ut alt for mye da:)
la_mia_vittoria Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Trening i svangerskapet er bare sunt! Men du skal helst unngå for mye hopping når du trener. Jeg har trent vanlig dans i flere år, og det kan anbefales. Kjempefin måte å holde seg iform på! Viktigste er at du lytter til kroppen. Du kan jo evt. prøve en time med lite hopping og for høy puls
Snooopi Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jeg er i prøverørkarusellen og min lege sier at så lenge jeg har det godt, er det ingen begrensninger! Go'trening!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Dersom kroppen din er vandt med den type trening, så skal det være helt greit. Men siden det er en stund siden du trente, så bør du ta det veldig rolig i starten. Husk på, at i stedenfor å hoppe, kan du gå/masjere, og dersom det er ting som føles ubehagelig, bør du finne alternativer. Snakk med instruktøren din før timen slik at hun er klar over at du er gravid, og kan under timen, vise alternativer for dem som ikke klarer alt. En instruktør, skal vite hva du som gravid, ør, eller ikke bør gjøre - og gi deg beskjed om dette. Kos deg med treningen du OG DRIKK MASSE HELE TIMEN + etterpå (",)
Mamzen Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Det er veldig viktig å ha kontroll over bekkenbunnsmuskelen FØR du egynner med mye hopp og sprett, da mener jeg kontroll over knipeøvelsene, trent opp disse litt først. Det er fare for nedsunken livmor om du trener for tidlig og ufrivillig vannlating. Lykke til med treningen, hørtes deilig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå