grolla Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Ser under her at mange merker mye i uke 20. Jeg er nå 19+3 og synes jeg merker forferdelig lite. Kjente liv tidlig, rundt uke 13, og det har vært mye bobling i magen. De siste tre ukene derimot, er det ganske så stille. Kjenner minimalt, og har forsøkt å dytte litt osv. Kjenner vel kanskje noe da, men føles veldig svakt. Skal på ul neste torsdag, så da får jeg vel høre om ting er greit. Synes bare det er så rart at jeg tidligere har hatt følelsen av å ha en aktiv baby, mens nå merker jeg nesten ingenting, må liksom legge godviljen til for å si at det faktisk er liv der inne. Er dette vanlig?
anette1982 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Vet ikke om dette er vanlig, men jeg har det akkurat likt. er i uke 20 nå og kjente masse liv fra uke 16, men nå kjenner jeg nesten ingenting.....
En, snart to :) Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Tror dere bare kan slappe av! I følge jordmor er det ikke uvanlig å ikke kjenne skikkelig liv før i uke 24. Noen kjenner det tidlig, andre senere... Ikke bekymre dere for mye over dette. Bare slapp av så kommer sparkene plutselig og mange
Suss@ med 3 gutter Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 jeg har morkaka på framsia av livmoren,, derfort kjente jeg nesten ikke noen ting før slutten av uke 20!! dette er helt normalt, de sier fra uke 24-25 skal man ha som regel og kjenne etter liv hver dag:) så dere kan bare slappe va som 1.gang sier over her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå