Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Er noen medlem i Barnas turlag ved Den norske turistforening? Jeg har hørt at dette er for barn mellom 0-12år. Men hvilke turer arrangeres? En 2 åring kan jo ikke gå så langt.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Er ikke mdlem, men har lurt på å melde jr inn. Han er tre år. Her er det sånne ting som sopptur i en lokal skog, skattejakt etc. som arrangeres for de minste.
La Perla Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Mine barn er ikke det. Men jeg så en reportasje i BT (tror jeg) om en sjørøvertur de hadde hatt for de aller minste. De går ikke langt, men finner på morsomme ting som de små kan klare å være med på. Jeg lurer på å melde mine barn inn.
Kamomille Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 poden her er medlem! Her er det masse flotte turer og aktiviteter man kan være med på. F.eks arrangerer de trilleturer for hjemmeværende foreldre, skileik for litt større barn, eventurstunder i skogen for små barn, natursti, måneskinnsturer, lommelyktturer etc etc etc. Foreldrene er jo uansett med, så det er ikke så viktig om barna går selv eller ikke. mange turer arrangeres på steder hvor man kan bruke vogn eller meis, men andre turer igjen er veldig korte vandringer hvor det heller er opplegg på ett sted (f.eks eventurstund, grilling, fisking, lage barkebåter etc) Hele poenget er at barna skal bli glade i naturen og glade i å være ute - ikke at de skal gå lengt mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå