Gå til innhold

Noen gressenker her??

Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei;)

Jeg kommer fra barn i magen. På forumet BliGravid er vi en gjeng Gressenker som prater om det å være gressenker. Forskjellen er at der prøver de fleste å bli gravide (som meg selv), men det kunne også være årleit å skravle litt med andre gressenker som ikke BARE prøver å bli gravid;)

Selv har jeg en sønn på 2 pr, men vi ønsker nå flere barn.

Min kjære jobber på båt/skip, så han er masse borte.

Nå kommer han hjem 10 oktober, og da har han vært borte i 1 1/2 mnd. Det er lenge. MEN i forhold til i fjor, er det ikke så mye. Da var det 3 1/2 mnd.

Noen flere i samme situasjon her tro?? ;o)

ps: jeg er BARE 25 år, hehe...men syntes 26+ er en fin alder;)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!! Har ein amnn som jobbar på sjøen, han er ikkje like lenge vekke som din mann, då han har turnus på 4 veker av og 4 veker på.

Vi har ei datter på 3 år og ei datter på 3 mnd. Ikkje like enkelt å få barn n år mannen er mykje vekke :) Med første mann prøvde vi i over et år før eg vart gravid. Men no andre gongen klaffa det omtrent før vi ante ordet av det.... Har sikkert noko med npr i syklusen dei er heime.

Eg er 28 år og bur på sunnmøre

• 1 måned senere...
Skrevet

heisann! jepp, gressenke på 26 her. samboeren min har en turnus på 6 uker av og på....vi brukte vel nesten 1 år på å bli gravide for d klaffet jo aldri m fruktbarheten min.... he he... men nå har vi en sønn på 5 mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...