Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Kan babyen faa dette ogsaa paa leppene ? Lille jenta mi (2mnd) har nemlig hvite flekker paa leppene, og virker litt irritert naar hun suger. Ikke hvit paa tunge eller i gane. Og jeg har veeeeldig saare brystvorter.
Cilla m Neo;) Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 ja det kan komme på leppene og, bruk vanlig farris på en skje og gi henne, dette skal løse opp trøsken.
Cilla m Neo;) Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 det kan være på innsiden av kinnene
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Ok, da faar vi proeve den beroemte farrisen. Takk for svar.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Det kan godt være trøske, eller sopp som det også kalles. Jeg fikk sopp på brystvortene etter at lillegutt hadde trøske i munnen. Det gjorde noe h....... vondt å amme, satt og gråt. Dette var altså pga soppinfeksjon. Sjekk ammehjelpen om dette. Hvis det er sopp-noe de kan teste for på helsestasjonen, må både mor og barn behandles. På meg virket gudskjelov behandlingen fort, men den er veldig langvarig. Det er i alle fall greit å utelukke soppinfeksjon. Gutten min elsket forresten mixturen som var tilsatt sukker, så ikke noe stress med medisinering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå