Gå til innhold

Noen som har levert oppsigelse i permisjonstiden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen egne regler på dette? Om man har 3 mnd oppsigelse, må man jobbe 3 mnd etter permisjon? Eller kan man si opp 3 mnd før permisjon er ferdig, og ikke jobbe noe etter permisjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Sa opp ca 4-5 mnd før permisjonen for førstemann er ferdig, trengte ikke jobbe noe...

Skrevet

Jeg lurte også på dette. Men så sa noen at jeg da mistet permisjonspengene... Men da stemmer ikke dette da...?

Da skal jeg levere oppsigelse 1 jan. og forhåpentligvis begynne i ny jobb i mars :)

Skrevet

Er ikke sikker, men jeg har opptjent permisjonspenger, så det kan ikke egentlig være noe problem... Ei venninne som hadde snakket med NAV, og de sa at man måtte jobbe i oppsigelsestiden, altså jobbe 3 mnd etter permisjon er slutt. Syns det hørtes ganske merkelig ut.... Kan jo ikke være noe fordel for arbeidsgiver og få meg tilbake for så å finne en ny som kan ta over for meg. For regner med hun som er vikar for meg vil fortsette å jobbe der om jeg sier opp....

Skrevet

Jeg har gjort dette, hadde 3 måneder oppsigelse, så jeg passet på å si opp stillingen min 3 måneder før permisjonen gikk ut. 3 måneder er 3 måneder uansett om du er i permisjon eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...