lillemor og lillebror Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Er det noen egne regler på dette? Om man har 3 mnd oppsigelse, må man jobbe 3 mnd etter permisjon? Eller kan man si opp 3 mnd før permisjon er ferdig, og ikke jobbe noe etter permisjon?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Sa opp ca 4-5 mnd før permisjonen for førstemann er ferdig, trengte ikke jobbe noe...
Marolla Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg lurte også på dette. Men så sa noen at jeg da mistet permisjonspengene... Men da stemmer ikke dette da...? Da skal jeg levere oppsigelse 1 jan. og forhåpentligvis begynne i ny jobb i mars
lillemor og lillebror Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Er ikke sikker, men jeg har opptjent permisjonspenger, så det kan ikke egentlig være noe problem... Ei venninne som hadde snakket med NAV, og de sa at man måtte jobbe i oppsigelsestiden, altså jobbe 3 mnd etter permisjon er slutt. Syns det hørtes ganske merkelig ut.... Kan jo ikke være noe fordel for arbeidsgiver og få meg tilbake for så å finne en ny som kan ta over for meg. For regner med hun som er vikar for meg vil fortsette å jobbe der om jeg sier opp....
anonymmm Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jeg har gjort dette, hadde 3 måneder oppsigelse, så jeg passet på å si opp stillingen min 3 måneder før permisjonen gikk ut. 3 måneder er 3 måneder uansett om du er i permisjon eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå