Ruttitutt :-) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Vi koste oss på onsdagskvelden, i gårkveld fikk jeg positiv el-test, ikke positiv lenger i dag så da er nok el akkurat nå. Mannen min kommer hjem om 6 timer. Kan gutta hans leve enda fra om onsdagskvelden...? Og hvor lenge lever egget mitt? Kan vi rekke det da han kommer hjem?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Egget lever 24 timer. Svømmerne lever 3-4 dager.
3 skatter ute:) Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 svømmerne kan fint leve fra onsdag ja. da jeg fikk min første viste jeg hvilken dag som må ha resultert i baby, og i følge ultralyd terminen da må svømmerne ha levd i over ei uke hvertfall
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 heihei.. egget tror jeg lever i et døgn eller noe.. ser fler som har skrevet det og! av det jeg har hørt kan sædcellene lever, optimistisk sett, i 6 døgn.. mens mer realistisk sett, 3 døgn.. altså har du hatt sex tre dager før el, kan egget bli befruktet :-) MEN, så er det jo mange her som skriver at de har hatt sex 6 og flere dager før el, men likevel blitt gravide, så det er vell ikke noe fasitsvar, det avhenger sikkert litt av mannens sædkvalitet.. men de tallene jeg nevnte er vell sånn snitt eller noe.. vi koser oss iallfall hver dag fra og med 6 dager før, og 3 dager etter, så vet vi at vi treffer Lykke til da, håper spira di festet seg denne mnd :-)
Ruttitutt :-) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk for alle svar. :-) Mannen min har nå kommet hjem og blitt overfallt, he-he! ;-) Så da satser vi på at vi rakk det. Lykke til til dere andre og. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå