Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hva skal dere kose dere med til middag idag da? Her blir det hjemmelaget pizza med salat ved siden av
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Oi da, det var tidlig på dagen til middagstråd.... Tja, tenke, tenke... Hva skal vi finne på i dag, tro... Kanskje det blir spagetti med kjøttsaus, det pleier å falle i smak hos gullet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå