Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Som tiden flyr!!!! Helt utrolig å tenke på at for 6mnd siden så satt jeg med litt sommerfugler i magen og ventet på at klokken skulle bli 14 for da skulle jeg bare inn til kontroll på ullevål :-) Husker jeg lå og koste meg på sofaen med dyna og magen hehe Lite visste jeg at Camilla skulle melde sin ankomst den kvelden :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer så masse med halvtårs dagen. Dere får feire litt...Mange koseklemmer og god helg fra oss...
Endelig ny spire i magen Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Hipp hipp hurra for Camilla....! Ja tenk som tiden flyr. Håper dere får en fin 1/2 års dag feiring. Vi ses i morra! God helg!
Millapril Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Gratulerer så mye med dagen til søte Camilla! Tenk at hun er 6 mnd allerede! Tiden går så fort! Snart er det barnehage og full fart! Kos dere med "bursdagsfeiring"!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Grattis til lille Camilla!!! Jeg fikk jo sjokk når du plutselig skulle bli satt igang. Det kan jo gå riktig så fort for seg. Det er helt utrolig som tiden flyr. Jeg husker vi pratet om at vi skulle ta en tur ut etter at vi begge hadde født, vi var litt smålei av å være gravide og hadde rett og slett lyst på en øl. Tok bare noen få måneder hehe men i morgen blir det liv (rai rai) ;-)
Bellen^2 Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer med 6 mnd dagen som var på fredag! Ja, jeg kjenner det kribler i tærne når jeg tenker på spenningen som var på slutten av svangerskapet. Sebastian sender også en stor halvtårsdagsklem til Camilla:)
Solstråle72 Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer med vel overstått dag til Camilla! Håper dere hadde en fin feiring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå