Gå til innhold

hvilket molilabonnement har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er dere fornøyd. selv lurer jeg litt på fri 60 telenor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FriFiks fra Telenor, med FriFamilie.

For mitt bruk er FriFiks billigst.

Har nettopp byttet, selv om jeg hadde sverget på å aldri gå tilbake til Telenor, jaja.. Håper jeg blir fornøyd.

Skrevet

chess ett eller annet, koster 9 kr måneden. Tror ringeprisen ikke er så veldig lav, men det lønner seg for meg som ringer lite. Får som oftest regning på rundt 70 kr måneden.

Skrevet

Tele2 champion, er veldig fornøyd. Regninger på rundt 200-300 kr.

Månedsavgift 0

Startpris 0,59

Til fasttelefon 0,49

Til Tele2 Mobil 0,49

Til Telenor Mobil 0,49

Til NetCom 0,49

SMS 0,49

MMS 1,89

Videotelefoni 2,49

Etablering 0

Skrevet

Onecall. Det er helt genialt, forrige regning var på 38 kroner.

Skrevet

Onecall her også. Ringte en telefonselger fra Tele2 her en dag. Da han hørte at jeg hadde onecall, så sa han: "Ok, tror jeg gir meg med det samme jeg da. Det er vanskelig å få onecall-kunder over til oss.."

Skrevet

Hehe, samme her. Hadde tele2 champion før jeg bytta over. Han sa til og med at da lønte det jo seg mye mer for meg å ha onecall siden jeg ringte innenfor grensa på gratis ringing.

Skrevet

Har netcom smart talk, med netcom venner og netcom familie. kjempe fornøyd ;O)

Skrevet

Chess King, veldig billig og har aldri hatt noen problemer med det :o) Hadde Tele 2 før det, regningen ble halvert når jeg byttet :o)

Skrevet

hadde tele2 champion.. veldig billig! men nå har jeg tele2 kompis.- ringer gratis til alle som har tele2 =)

Skrevet

blomst-81

Hvis du bytter til onecall får du 120 gratis ringeminutter og 90 gratis sms i mnd. Det er heller ingen månedsavgift og etableringsgebyr eller minstefaktura.Etter første 90 gratis sms koster det 0,42 øre pr sms, og etter de 120 gratis ringeminutene koster det 0,80 øre å ringe.

På fri 60 er det 60 gratis ringeminutter,0.69 øre pr sms. Og attpåtil 149kr i månedsavgift og 200kr i etableringsgebyr.

Skrevet

Telenor bedrift - genialt at jobbene dekker både telefon og ringing til oss begge.

Skrevet

Sender nesten bare sms, ringer lite, så jeg har CHESS TOUTCH. Det er ingen mnd avgift, å billig å sende sms, 39 øre, litt dyrere å ringe, 69 øre, men for meg er det billig. Har regninger på sånn ca 100 kr pr mnd, så da var dette best!!

Skrevet

Har onecall. har aldri hatt så lave regninger før!

Skrevet

Tele2 et-eller-annet...tror det er 129,- i mnd pluss bruk (kan godt være jeg husker feil nå...) Syns det blir for dyrt, men er bundet frem til januar. Skal da skifte til et billigere ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...