Nummer tre <3 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 nå er jeg tre dager over ikm og har bare en el test hjemme som jeg tok og den var positiv.. Kan den bli positiv selv om jeg ikke er gravid når det er 3 dager over?
Mor til en stor og en liten Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Den skal vel ikke vise positivt med mindre du har el eller kan være gravid.... Stikk på apoteket og kjøp deg en gravi test du, så får du nøyaktig svar. Lykke til :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Da vil jeg tro du er gravid. Jeg hadde også bare el tester hjemme når jeg begynte å tro at jeg var gravid.. Den viste positivt, og to dager senere tok jeg en gravidtest, som også var positiv. Så lykke til.
Venter på 3_de spire Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 ღ Dolce Vita ღ vårprøver Har sendt deg pm
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jeg testet positivt med EL test når jeg ble gravid. Sjekk med vanlig gravid test også du, for å være på den sikre siden!!! Tvi, tvi!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå