Gå til innhold

Nå må dere hjelpe meg fort!! Ang el.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok el-test i går på morgenen, den var negativ. Tok i gprkveld, da var den positiv. :-) Tok igjen nå i dagtidlig, da er den negativ igjen. Vil det si at jeg sa har hatt el allerede eller at jeg har det veldig snart? Mannen min er ikke hjemme før kl16, og var borte i hele går.... :-( Men vi koste oss på kvelden på onsdagen, så da får vi vel bare håpe at det var nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testen vil jo bli positiv før du har el, så det er mulig det er i dag en gang du har den berømte el. Kast deg over mannen din når han kommer hjem, du!!!! Hihi!! Det burde holde i massevis:o)

EL-test skal helst tas om ettermiddagen. Er tydelig at du har hatt en kort LH-stigning denne gangen. Bra du testet så ofte, da:o)

Skrevet

Jeg har nå kastet meg over han, he.he. ;-) Snuppa på 2,5 bruker alrdi å få sove dupp mer for da sovner hun så seint på kvelden, men akkurat i dag ble den en dupp så mamma og pappa kunne "Hygge seg". ;-)

Ja, jeg må ha hatt veldig kort lh-stigning denne gangen, for vanligvis bruker den å være minst ett døgn, og el-smertene kommer et døgn etter eller enda seinere. Nå kom el-smertene allerede i dagtidlig.

Takk for svar. :-)

Skrevet

Har hørt at kroppen begynner å produsere de hormone om morningen så de er derfor du har hatt neg(fordi de er for lite til å fange opp) da og pos om etterm/kveld..

Eg har hatt de noen ganger sånn som deg og hehe....

El viser vell pos i 2-3 dager:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...