Ruttitutt :-) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Tok el-test i går på morgenen, den var negativ. Tok i gprkveld, da var den positiv. :-) Tok igjen nå i dagtidlig, da er den negativ igjen. Vil det si at jeg sa har hatt el allerede eller at jeg har det veldig snart? Mannen min er ikke hjemme før kl16, og var borte i hele går.... :-( Men vi koste oss på kvelden på onsdagen, så da får vi vel bare håpe at det var nok.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Testen vil jo bli positiv før du har el, så det er mulig det er i dag en gang du har den berømte el. Kast deg over mannen din når han kommer hjem, du!!!! Hihi!! Det burde holde i massevis:o) EL-test skal helst tas om ettermiddagen. Er tydelig at du har hatt en kort LH-stigning denne gangen. Bra du testet så ofte, da:o)
Ruttitutt :-) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg har nå kastet meg over han, he.he. ;-) Snuppa på 2,5 bruker alrdi å få sove dupp mer for da sovner hun så seint på kvelden, men akkurat i dag ble den en dupp så mamma og pappa kunne "Hygge seg". ;-) Ja, jeg må ha hatt veldig kort lh-stigning denne gangen, for vanligvis bruker den å være minst ett døgn, og el-smertene kommer et døgn etter eller enda seinere. Nå kom el-smertene allerede i dagtidlig. Takk for svar. :-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Har hørt at kroppen begynner å produsere de hormone om morningen så de er derfor du har hatt neg(fordi de er for lite til å fange opp) da og pos om etterm/kveld.. Eg har hatt de noen ganger sånn som deg og hehe.... El viser vell pos i 2-3 dager:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå