Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Janus Hel ullpysj fra www.krabaten.no (de har den også på coop obs!) Dette er behandlet ull, som tåler vask etter vask.
mamma >to gull Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Nøstebarn..Jeg fikk pysjen i posten igår og virker veldig deilig. Er litt dyr, men jeg fikk anbefalt denne:-) Dette er en ullfrottepysj (vet ikke om det var ull du tenkte..). Ellers har visst Janus noen gode ullpysjer har jeg lest her inne.. Bare pass på å kjøp den stor i str slik at han kan vokse i den..
Mrs. Bouquet Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Må bare slakte forslagene over her jeg da. Januspysjen ble stikkete etter håndvask og nøstebarnpysjen lukter sau. Kunne sagt mer negativt om nøstebarnpysjen også.
Felix&Lurifax Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 Gutsbestebarn fått jente, noen andre forslag da?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Merket Name It er flinke på varme vinterpysjamaser. Gutten min er ikke så glad i ull - kan fort bli for varmt. Men han har noen super myke....er det frottè det heter?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Janus er litt store i størrelsen - men kan godt være litt store for å ha noe å vokse i. De har gode "kanter" på armer og bein, så foten forsvinner ikke inni pysjen... Vi har vasket våre pysjer i maskin både med og uten milo - på alt fra 30-60 grader - med og uten tørketrommel (prøvde å unngå det da). De er hverken stikkete eller ødelagte - men fortsatt gode og myke.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Om du vil ha ull, så ville jeg heller satset på lekedrakten fra janus enten prinsesseull eller prinseull, er ikke så stikkete etter vask. Vil du noe i bomull ville jeg brukt pysjamas og en tynn "babysafe" uten snorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå