Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 sov en hel time lenger i dag enn hun pleier:-)) Det er jenta til mamman sin det;-)) Det er ikke til å kimse av den søvenen altså - blir en bedre start på dagen av en time ekstra:-)
Maud Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 En time ekstra er den beste gaven man kan få når man har fri! Minstemann har de siste ukene sovet til 07.30 og 08 hvis vi ikke vekker ham, det er også deilig :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Ja!!! Hipp hurra for syvsovere:-))
Reveenka Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Åh, det hørtes deilig ut! Jeg har vært velsignet med bare A-mennesker jeg - alle har våknet mellom fem og seks som en hovedregel.... eller nei, den nesteldste hadde sovehjerte, men det merket jeg jo ikke noe til for da var det jo alltids en eller to andre som våknet tidlig istedet... c",) Men klarer jeg å komme meg tidlig i seng for å være beredt til dagen etter? Åneeeiiiida! c",)
Tiggywinkle Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Åååå det er så godt med en time ekstra. Heldig du:-) Her har vi vært i himmelen noen uker, begge jentene sover fra 19-08:-) Men i natt har lillesøster slitt med jeksler, så da har vi sovet lite - 4 jeklser som popper frem på en gang. Au, au, au.....
Plutseliten :) Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Så deilig! Ikke tvil om at dagen blir bedre med litt ekstra søvn ) Ha en flott dag i det nydelige høstværet! Stolt mamma til 2
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Hehe... jeg vekte vesla mi kl 10.15 idag.... Sover hun for lenge så blir hun sånn passelig gørgretten utpå dagen;=) Men jammen er det deilig med litt alenetid på morgenen... jeg fikk ryddet ut av oppvaskmaskinen, hengt opp klesvask, satt på ny og ikke minst drukket litt kaffe i freden og roden!
solkrem Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 - nyte nyte så lenge det går an - Kvalitetstid - selvom det også er kvalitetstid å være sammen med de!!!!
hypersusmor Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Det er superdeilig å få litt ekstra søvn. Det føles nesten som å få en presang :-))
Gjest Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Åh, det er så deilig.. Håper lillegutt og gjør det, siden pappaen er bortevekk i helga... ikke særlig fristende å stå opp kl 7 i morgen... Vi får satse på en god og lang morgen i mårra og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå