dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 har du tørket støv av gitaren din??? Jeg lover deg at du skal få spille noen soloer etterhvert nemlig! tenk at vi er her samtidig nå også.... Det er helt sprøtt!
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Rakk ikke å bli støvbelagt enna gitaren min ..hehehehe Verre med meg,ble bestøvet me engang ..hahaha..tog du an? Jeg lover å spille soloer,for jeg er nemlig blitt ganske god serru:-D Men den trompeten din har vel ikke akkurat støva ned den heller,syns jeg har hørt deg jeg..blir vel gjesteartist i Jazzhjørna snart du hahaha.. *ler og ler* Sprøtt var akkurat det rette ordet! Men gåan så deilig å vite at du er her med meg .. Kanskje vi skal dra i gang en duett?
dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 pampamapamparamparamparampampampam pamrampmpampapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ruttatuttatuddeliiiiiiiiiiiii pompompompom pooooooooooooooooom jeg har begynt å masjere!
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Og nå ble alt ved det "gamle" igjen:-D I`m baaaaaack hehe så du har begynt med det du..masjere..er det en blanding av massering og marsjering? En ligger på bakken mens en annen tråkker på? haha..gravidmette,ta deg et wienerbrød og spill kabaloppgjør med meg:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 en kopp te får holde... har jo ikke wienerbrød! men det hadde vært godt! åhh wienerbrød... det er lite brukt!
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Var liksom bare en måte å snakke på..men fy søren idag skal jeg ha meg wienerbrød!! Bli med å hei på riga og hippiesnulla,hu skal snart føde:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå