Gå til innhold

Hadde dere kunne sove på sofaen imens unger sover i vogna ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig trøtt, har akkuratt lagt ut mini i vogna, han kommer til å sove i 2-3 timer nå, har så lyst til å ta med meg babycallen og gå å legge meg litt. Men vet ikke helt om det er helt forsvarlig.

Hadde dere andre gjort det? vi bor på en gård på landet, så det kommer sjelden folk forbi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ungen står "trygt" og du er sikker på at du hører han dersom han våkner tror jeg jeg hadde gjort det :-) Du pleier vel ikke sitte å se på vogna sånn til vanlig heller..?

Skrevet

Jeg har gjort det jeg. Men nå bor vi sånn at vi har 2 m. høyt gjerde rundt hagen vår.

Sleng deg ned på sofaen du og ha på babycallen.

Skrevet

Ja helt klart.. Gjort det flere ganger

Skrevet

Så sant du vet at du kommet til å våkne av babycallen ser jeg

ikke noe problem med det.

Skrevet

Ja, jeg har snuppa utenfor stuevinduet og babycallen på. Men selv hadde jeg ikke klart å sove om jeg ikke såg vogna fra sofaen. Helsesøster mente jeg burde lære meg å stole på babycallen og legge meg i senga, men har en innebygd uro for at noen skal komme å ta henne. (som om det skulle skje her vi bor)

Skrevet

Ja, så lenge du våkner av babycallen er det vel greit. :-)))

Skrevet

Ja jøsse namn.... Det er et must her i huset! :) Gjør det med god samvittighet!

Skrevet

gjorde det alltid når hun var liten, men hadde henne utenfor vinduet med veranda døren åpen, og hadde fluenetting tingen på så ikke noe kunne klarte oppi :) lov å vile seg når babyen gjør det å ;)

Skrevet

Sov godt :-)

Skrevet

Jeg klarer det ikke riktig enda, men fornuften sier meg at det ikke er noe problem... ikke her jeg bor ihvertfall... men som sagt jeg klarer ikke å roe meg riktig enda.. regner med at det hjelper etterhvert som lillegutt blir litt større... er jo bare 4 uker han da... har ikke akkurat alt av rutiner og div inne enda.. vet jo aldri om han sover 2 timer eller 10 min...

Skrevet

Ja. det har jeg gjort mange ganger. Da ligger han i vogna rett under soveromsvinduet så jeg smeller det opp og legger meg i senga:)

Skrevet

Ja, det har jeg gjort mange ganger. Ungen sover ute i vogna, med babycall, jeg inne, med vinduet åpent. Znork. Våkner alltid ved første knyst.

Skrevet

Ja, helt klart. Bor tryggt og fint og vogna ville stått på verandaen rett ved vinduet hvor jeg evt sov.

Skrevet

Tja, det kjem an på korleis du bur, det. Hadde ikkje gjort det her vi bur, i tredje etasje i blokk i et stort borettslag. Det er veldig fredelig her, men må likevel ut på altanen og sjå at vogna står der ennå. Stoler ikkje på at eg hadde hørt gjennom babycallen om noken trilla avgårde med vogna.Hos mine foreldre, som bur i ei lita bygd, og bur veldig stille og fredelig så har eg gjort det ja. Stilt vogna under soveromsvinduet og lagt meg til å sove. Har en nabo, eller er det et par hundre meter til neste, og vogna står ikkje så den er synlig frå veien.

Synd at det skal vere sånn at en føler at en ikkje kan stole på at det er trygt å la barna sove ute... Trur ikkje i min villaste fantasi at noken hadde knabba vogn og baby, men ka om det hadde skjedd???

Skrevet

nei, jeg tør ikke å legge meg til å sove hvis ungene sover ute i vogn. Dersom de sover inne, ahr jeg selvfølgelig ikke noe problemer med det:)

Inne ville jeg hørt de selv om babycallen hadde sviktet - det ville jeg ikke dersom de sto ute.....

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det - er livredd noen skal ta han jeg da!

Men skal sies at jeg er litt "tullete" sånn da - selvom han står på terrassen så hadde jeg ikke sovet. Må liksom passe på han hele tiden...

Skrevet

Ja, det gjorde jeg veldig ofte. Niks problem, hørte jo babycallen. Gullet vårt sov i vogn ute på verandaen eller i garasjen.

Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger. Vi har veranda på baksiden av huset, ut mot et skogholt. Kommer aldri noen der. Med insektsnetting på vogna for å holde kattene ute, så går det nok bra. Jeg sover veldig lett, så jeg våkner ved den minste spraking i baby call'en.

Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det.Trulta mi og dagmammabarnet mitt sover alltid luren sin i vognen utenforbi på terassen,hadde aldri klart lagt meg til for å sove inne mens de sov ute.Tenk alt som kan skje!

Hadde de sovet i seng inne så hadde det vært anderledes.

Skrevet

jeg har en konstant redsel for at noen skal stikke av med han, så jeg må ha øye med vinduet der han står nesten hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...