Gå til innhold

Neeeei, så lenge varte den gleden:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blør jeg som bare det, tenk å miste spira 2 timer etter man tester. Nei nå er jeg såå lei meg:'-( Livet er urettferdig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*trøsteklemmmmmmmmer fra meg* hvordan kan det være mulig?? uffamej...

Skrevet

nei gi deg:(

det er så fælt:(

hvor langt var du på vei?

*trøsteklem*

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord, det varmer veldig. Jeg var bare 4 uker på vei, men veldig trist når jeg har ventet så lenge på å få en positiv test også begynner jeg å blø:(

Skrevet

vet akkurat hvordan du har det,har mistet 3 ganger,men prøver igjen nå,håper det blir baby av neste sv.skap.

men... er jo noen som har mensenlignende blødning samme tid man skulla hatt mensen.

se å få tatt hcg prøver du.

Skrevet

Neeeeeei så trist...men noen blør jo i begynnelsen av svangerskapet,så du kan jo se an litt utover dagen hvor mye som kommer og hvor lenge det varer.

kryssser alt for deg jeg

Skrevet

3 ganger, uff stakkar:( Håper du snart blir gravid og at spira blir der i 9 mnd! Ringer legen på mandag jeg, skulle til utredning i oktober uansett.

Skrevet

Tusen takk Baas:) Får se det an i helgen, blør ganske mye nå, så tror nok ikke det er håp desverre:(

Skrevet

har du mistet før ettersom du skal på utredning?

Skrevet

Nei har bare avtalt med legen at dersom det ikke klaffer før oktober skal vi starte utredningen. Har hatt litt problemer med å få EL bl.a.

Skrevet

Bare dytter opp denne jeg, så ikke alle tror jeg er gravid, når jeg kanskje ikke er det likevel..

Skrevet

Kondolerer Dreamer! Trist =(

Kjenner til følelsen. Var selv gravid i nøyaktig et døgn da jeg begynte å blø, så jeg vet hvordan du har det. Desverre!

Det klaffer for oss neste gang, og da sitter den i 9 mnd for oss begge ;)

Skrevet

Tusen takk!

Er ikke noen god følelse nei. Neste gang blir det ikke testing før jeg er flere dager over IKM. Håper du snart blir gravid igjen. Neste gang sitter den i 9 mnd for oss begge ja:)

Skrevet

nei og nei dreamer...nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne...

jeg har ikke ord for det altså....

håper så indelig at det ordner seg for deg så fort som fanden.

skal fortsette å krysse alt jeg kan krysse for deg:)

Skrevet

Tusen takk hønemor 85! Du er så snill! Hjelper veldig med gode ord:)

Skrevet

Hei, dreamer!!

Så trist at du blør, nå som du endelig testet positivt! Krysser fingrene for deg, jeg!!!

Klem......

Skrevet

Jeg kan ikke annet å si enn at jeg synst utrolig synd på deg, har opplevd det selv 2 ganger. Jeg håper du snart får hjelp og at det går bra med deg

Skrevet

Det var kjempetrist å lese! Har selv hatt en MA for litt over 2 år siden, det er det verste jeg har opplevd.

Lykke til neste gang!

Jeg har forretsen en gutt på litt over 2 år nå. Ble gravid 6 uker etter MA.

Skrevet

Huff så trasig :( Det er ikke mye man kan si annet enn at det vil gå bedre etter hvert. Og at dersom du ikke har smerter er det fortsatt mulighet for at det vil gå bra. Det håper jeg virkelig, er så utrolig trist å miste... Jeg krysser fingre for deg!!! Din tur nå!

Skrevet

Har tenkt på deg i dag jeg vennen..kan tenke meg at du er trist..men du får nok en ny spire snart:)

¤¤¤HUSK AT BAK OM SKYENE,ER HIMMELEN ALLTID BLŤ¤¤

Skrevet

Sender en stoooooor trøsteklem til dreamer!!!

Skrevet

*snufs*

Så urettferdig...=o(

Håper legen din får gjort noe da...Du har hvertfall ikke noen problemer med å bli gravid...

Send meg en PM når du føler deg bedre...

Masse goooooooode trøsteklemmer

Skrevet

Hei alle dere fantastiske jenter!:) Tusen takk for alle varme tanker og trøstende ord. Det hjelper så veldig. Er helt sikker på at jeg har mistet nå for jeg har veldig vondt, men takketvære dere så klarer jeg å se framover. Det er bare å prøve igjen, og til slutt så sitter jeg der med en baby i armene. Det gjør vi alle sammen.

Sender dere alle en stoooooor klem, og håper at det går bra for oss alle snart! Som snille baas sier:

¤¤¤HUSK AT BAK OM SKYENE,ER HIMMELEN ALLTID BLŤ¤¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...