Gå til innhold

Nå trenger jeg hjelp!

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi akkurat fått beskjed om at snuppa har moderat refluks basert på ph-målingen som ble gjort tidligere denne uken. Så utrolig godt å få et svar på hva dette er!!

Men det betyr også at legen ønsker at hun skal kutte ut melk/melkeprodukter.. Så nå trenger jeg hjelp til gode erstatninger bortsett fra soyamelk/rismelk. Hva er foresten best av disse to variantene??

Hva slags andre produkter finnes der ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere vil vel få resept på Nutramigen, men det smaker jo helt grusomt så kan godt skjønne om hun ikke vil ta det.

Skrevet

du, må bare spørre. drikker barnet vann? det er en veldig god tørstedrikk for de små, og kan inntas i uante mengder i tillegg. ellers går det jo ann å gi både juice å barnesafter, som nestle selger.

så er det både grøt og mme som ikke inneholder melk, vet hvertfall det er noe å finne på apoteket.

trodde mini hadde no melkeallergi, for han spydde så mye, og fikk eksem. men han kutta melk selv ut, for han nekta å drikke melk da han var 6mnd. så no drikk han vann, juice, saft, iste, - ja, andre ting. men har ikke drukket melk, får han ikke å svelge det... er jo melk i grøten, så han får jo i seg litt, men tror det er derfor han spyr sånn.. for han spyr ikke opp middag, eller brødskive, bare grøt...

huff, lykke til i frustrasjonen ...

Skrevet

Ja, hun drikker selvfølgelig vann :-) Hun er 21 mnd, og tørstedrikken hennes er vann. Men drikker jo melk også og nå må denne kuttes ut.

Men nå skal ALL melk fjernes fra kosten. Brød, grøt, sauser, kaker, ost, youghurt osv osv Og det er litt mer drastisk så vi trenger noen erstatningsprodukter for å sørge for at hun får i seg det hun trenger av næringsstoffer :-)

Skrevet

Ingen andre med erfaringer??

Skrevet

DYTTER jeg :-) Huff, det var tungt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...