prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 ..hehhe,teit spørsmål,men bruker dere tisselaken i senga i fall vannet skal gå? kom til å tenke på det her i går da lillesønnen tissa i senga,at jeg veit ikke om jeg vil ha den nye senga mi full av fostervann;O)
Fødeklar_ja! Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Kjenne æ dæ rett så e du like treg som mæ og da får du aldri lagt det lakenet i senga dåkkers ;p Kjøpte inn, men har lagt det i senga til elias i stedet, blei liksom aldri til at æ la det i våres seng hehe Så satse på at vannet ikke går i senga da =/
prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 hahhahaha,fare for at du får rett gett! HAR faktisk et tisselaken da..men ane jo seff ikke korr d e...og å leite e jo tiltak i sæ sjøl:oD
strekkmerketrollet Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 neh, har droppa det denne gangen... vannet gjikk ikke forrige gang, å har liten tiltro til at det gjør det denne gangen...hehe.. MEN skulle det skje, å madrassa blir dynka i fostervann... ja så var det en god unnskyldning for å endelig kjøpe ny =)
prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 uffe..hihi,jeg burde nok gjøre det...vi har helt ny seng til nesten titusen liksom *dåån*
Mamzen Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Første gangen hadde jeg det ikke = klissbløt seng... Andre gangen hadde jeg det heldigvis = tørr seng Skal ha det også denne gangen da det ser ut som vannavgang om natta er mitt varemerke...
prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2007 fikk nettopp tips om at madrassen som ligger oppå i senga vår,den er faktisk vanntett! fyssøren så genialt! hihi,da gidder jeg nok ikke ned i kjellern likevel
Bdancer Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 hm... har jo overmadrass da, så håper det ikke går igjennom den også.. bare slenge den av med en gang. den er jo vaskbar.
r r r Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Har ikke tenkt å gjøre det. Regner med at riene kommer før vannet slik som sist. Dessuten så trenger vi snart en ny overmadrass uansett. Så jeg hadde ikke blitt hysterisk om den hadde blitt dynket i fostervann... (Hva mannen min syns er jo en helt annet sak....)
Mathias september Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Ja, jeg har tisselaken i senga....veldig kjedelig å få en forholdsvis ny seng full av vann....Og hvis du må haste avgårde til sykehuset blir det kanskje liggende slik en liten stund også.....
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Jeg har på tisselaken, senga er bare 1 mnd gammel, så hadde vært utrolig synd å ødelegge den nå! Men, både moren og søsteren min måtte de ta vannet på så sjansen for at jeg våkner i våt seng er vel heller liten skulle jeg tro. Better safe than sorry! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå