lenej :o) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 tili oppe idag, sjøl om minien sover så godt... hold på å pakke, å gjøre meg klar for helgetur :) glede meg sånn!! hva dere skal i helga da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Så heldig du er =) Skal jobbe hele helga gitt!
lenej :o) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 glede emg sånn, skal til min søster i helga, å vi skal dra på scrappetreff i helga. blir så koselig. aldri vært på sånnt, er en veldig ny hobby for meg, så..
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 lekeland i dag og åpen brannstasjon i mårra
lenej :o) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 å jeg skal ha barnefri da, blir litt godt med litt stillhet i ørene på kvelden da.. mini skal være hjemme med pappa i helga, å når eg kommer hjem søndag, skal vi kjøre (mini og meg) til mine foreldre på besøk, å være der noen dager. det blir koselig :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå