Kiwi med maispire Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hadde ikm på tirsdag og testet rundt de dagene men ingen strek, og ingen antydning til det. Men testet for moro skyld i natt og da kom det opp en tynn-tynn positivstrek, testet nå og testen er positiv(svak positiv). Jeg tenkte jeg kanskje hadde en kjemisk graviditet, men da ville den ikke vært positiv nå. Er det mulig at jeg er gravid? Symptomene er at jeg er kvalm,trøtt og sulten... men det er jeg jo ellers:S
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 når fikk du mensen da? muli det var en tidlig SA?? er nok bare en hcg test som kan svare deg akkurat nå tidlig å sjå noe sikkert på UL kanskje? ring legen forklar at du har mensen å testet positivt,be om å få målt hcg lykke til!
Kiwi med maispire Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg fikk mensen på onsdag. Men ved alle andre graviditeter hadde jeg positiv værtfall 2 dgr før ikm, og nå er jeg 3 dager over ikm. Ja, bør gjøre det. Men skal bort nå, og blir borte til over helgen..
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 venninnen min hadde "mensen" i tre måneder hvor hun blødde bittelitt.derfor trodde hun ikke at hun var gravid heller,men så var hun så kvalm og hadde fått så stor matlyst,så hun tok en test for sikkerhets skyld.testen viste positiv.hun dro til legen og fikk vite at hun var nesten 12 uker på vei...og i dag har hun ei frisk lita jente på fire måneder,så alt går vel ann
maya80 Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jeg hadde full blødning der mensen skulle ha kommet å var gravid, så ja det er faktisk mulig att du forsatt er gravid. Jeg visste ikke da att jeg var gravid så fikk litt sjokk når jeg var hos legen å hun kjente på livmora hvor langt jeg var på vei. Hun blir snart 8 år nå.
Dette skal gå bra Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 min mor hadde mensen i 3 mnd. da hun var gravid med både meg og min søster. Jeg har vært kvalm nå i over en uke, og fikk mensen på onsdag, selv om jeg ikke venter den før imorgen. Det er jammen ikke mye blødninger (det holder med truseinnlegg), så det er absolutt ikke mensen slik jeg er vant til at den er. Jeg testet negativt idag. Men når jeg leste ditt innlegg lever jeg videre med håpet et par dager til og tester igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå