♥ DAME Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hvor lenge holdt dere ut på selve bryllupsdagen? Da mener jeg om dere forlot festen ved midnatt eller om dere holdt ut til ende
Mamman til AM&JS Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Vi holdt ut leeenge, men vi hadde festen på en hytte, hvor alle overnattet,,,og vi hadde da bryllupsuiten vår på denne hytta.., så det ble det automatisk slik!
fleXibel Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Vi giftet oss fredag hos sorenskriver, med middag med svigers og forlovere etterpå, så dro mannen min og jeg hjem og feiret videre der med godt, film og massssse s** Dagen etter var det større fest hos svigers og varte noen timer, men ikke sent da.
Bippe77 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 tror vi holdt ut til 02.30 jeg.. hadde vel egentlig tenkt at vi skulle dra litt før... og hadde egentlig ikke lyst til å dra nå vi gjorde heller... men måtte liksom det da... kvelden gikk så utrolig ort! var veldig deilig å komme til hotellet da! merket ikke at jeg var utrolig sliten før jeg tok av skoa... var digg med et badekar på rommet da!!! anbefales!
lenej :o) Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 la oss kl 5 på morgenen.. uff, da var eg skikkeli trøtt ja!!! å sliten i beina..!
Mille** Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Tror vi dro litt over kl 02, men så brukte vi ca en time på å få av meg kjole, slør og alle hårnålene. Ble sent før vi sovnet ja. ;o)
Sluffsa Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Vi dro vell til hotellet 2.30, å da var jeg sliten, 4 mnd gravid og den eneste i min egen bryllupsfest som var edru:) Å sant som sto ovenfor, å pille ut hårnåler var en tålmodighetsprøve://
Stratos med 3 barn Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Vi hadde betjent lokela som måtte forlates senest kl 2 på natta, så halv 2 dro vi avgårde og da var jeg passe fornøyd i hvert fall Lang dag
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Dagen startet kl 08.00..gikk slag i slag med frisør, vielse, fotograf og fest. Forlot festen kl 03.30 ca.
ToreTang Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Vi dro litt over 03.00 og hadde nachtspeil på rommet :-) Morgenkvisten ble viet til .... Sove kan man gjøre en annen gang.
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Vi hadde en toastmaster med ett skikkelig bra opplegge:D Kl. 01.30 var det en flott spesiell avskjedsermoni!! *mimrer* Alle sto i ring. Vi kom inn, alle hadde ett lys la ned i midten, formet som ett hjerte så danset vi siste dansen, så gikk vi rundt og gjesten takk for seg og vi takket for de ville komme (mens alle sto i ring) mens toastmasteren sang amyzing grace (eddie eidsvåg, bror til bjørn eidsvåg) Uansett det var nyyydelig!! Så kl 02.00 var det slutt og vi traska til hotellet:)
snirkeline Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Tror vi ga oss i 01-tida..?Ikke helt sikker,men vi var iallfall veeeeldig trøtte da:-)
Bratsj Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Jeg var 7 mndr gravid med førstemann, så ve ga oss ganske tidlig, rundt 01. Da hadde min morsomme familie laget masse "gøy" til oss på rommet vårt....smør på toalettsete og lysbrytere og salt i sengen bl.a.....
olla Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 tror vi avsluttet rett etter 01, men kom jo ikke i seng før noen timer senere. Og ja, de nålene.....jeg telte til 75, mens min "tålmodige" mann pirka så godt han kunne!!!
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 uff.. holdt ut helt til 0130.. også ville jeg ha kebab.. ekte prinsesse lissom
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 21. september 2007 #18 Skrevet 21. september 2007 vi dro når kl var ca 2. jeg var utrolig sliten, hadde jo vært oppe lenge. Dagen er jo full av forventninger og man blir sliten. man er jo midtpunkt hele dagen. de siste gjestene gikk kl 5. da hadde de også hjulpet til med å rydde opp.
Kamomille Skrevet 21. september 2007 #19 Skrevet 21. september 2007 forlot festen rundt kl 03. Mannen min pirket hårnåler ja....150 stk fant han! Tror vi sovnet før vi la hode på puta:) Neste morgen fikk vi frokost på senga!
Joikaboll@ Skrevet 21. september 2007 #20 Skrevet 21. september 2007 Vi var siste som reiste, etter å ha rydda lokalet tok vi med oss barna og reiste hjem. Vi var vel hjemme rett før 5 på morgnen. Kjørte selv gjorde jeg også, så det var slettes ikke dumt at jeg tok med meg skifte slik at jeg kunne krølle av meg kjolen
~~DoraDora~~ Skrevet 21. september 2007 #21 Skrevet 21. september 2007 Vi holdt ikke ut så veldig lenge. Mannen min har vært gift en gang før, og den gang var han ung og dum sier han. Da han gikk opp til alteret den gang, tenkte han kun en tanke "lurer på hvor lenge det er til jeg blir skilt". Om kvelden ble han sørpingsfull og sovnet.. Dagen etter var han så fullesjuk Så da vi skulle gifte oss, ville han at vi skulle holde oss edru, for denne dagen ville han huske. Og så ville han at vi skulle droppe narchspielet, og i stedet dra på hotellrommet og ha det romantiskt med hverandre. Vi hadde leid den suiten, og dro dit ved midnatt. (de andre fortsatte festen da vi dro) Der var det boblebad og det hele... Det ble helt fantastisk. Råder alle som skal gifte seg til å gjøre det slik. Det blir alltid fest og fyll ved senere anledninger, men en slik dag får du forhåpentligvis bare oppleve en gang. Vi lever fortsatt på minnene. ( Og til neste år har vi 5 års bryllupsdag, og vi har allerede booket den samme suiten... gleder oss vanvittig )
Gjest Skrevet 21. september 2007 #22 Skrevet 21. september 2007 vi festa til ca 05.30. He he .. Det var en skikkelig trivelig fest, bare de nærmeste vennene var igjen til slutt. Vi ville ikke gå glipp av all morroa vi hadde planlagt så lenge. Og mange vi ikke hadde truffet på lenge. Hadde også et lite "nachspiel" bare oss to på hotellet ettepå for å oppsumere dagen:-) Vi hadde et veldig lite "stivt" og formelt bryllup, kan du si...
hund&barn@fullrulle Skrevet 21. september 2007 #23 Skrevet 21. september 2007 Ca kl 03. Gikk da fra hagen vår hvor festen vår var, til baksiden av garasjen til naboen hvor vi hadde suiten vår (campingvogna)
Kamomille Skrevet 21. september 2007 #24 Skrevet 21. september 2007 man trenger jo ikke bli full selv om man nyter festen!!! Kl 24 hadde vi ikke engang begynt på kakene vi! Hverken mannen min eller jeg drakk noe særlig i bryllupet vårt, men vu nøt festen veldig. For oss hadde det vært kjedelig å dra hjem fra festen så tidlig. da hadde vi jo gått glipp av mesteparten av dansen, hadde ikke fått snakket noe særlig med gjestene osv:) Å holde ut lenge på festen betyr vel ikke nødvendigvis det samme som nachspill.......
Giftmamma med2jenter Skrevet 21. september 2007 #25 Skrevet 21. september 2007 hold ut til 01.30 mener jeg det var... ca da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå