Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 tenk om jeg kommer på UL så finner ikke legen noen ting.... Har jo tatt tre positive tester, så jeg vet jo at jeg er gravid, men likvel tenker mye rart for tiden ... er forresten 16+3 i dag, så er jo ikke så lenge til UL da.... =)
Krolla og Theodor Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Skjønner deg godt - har samme rare tanker selv.. Du er nok gravid ja, så du får slå deg til ro med at man som gravid har en livlig fantasi :-)
Meg og gutten min Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 huff du er absolutt ikke alene. jeg gruer meg faktisk. skal dit om 3 uker. jeg vet det er en baby der inne for jeg var på UL i uke 11 og da levde det. men nå har jeg fått for meg at det ikke lever lenger... jeg kjenner jo ikke livmoren eller noe og det frustrerer meg!!! argh! jeg vil glede meg.og ikke minst se ett levende foster
Matildesnusk + lille ups Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Bare rolig. Jeg tror det er vanlig å tenke sånn. Jeg var til UL i siste uke, og selv om jeg har hatt graviditetssymptomer hele tiden (og testene var positive), så var jeg omtrent sikker på at det ikke var noe der inne. Men selvsagt var det noe der; en liten en på 10 cm som sprella som bare det! Gled deg! :-)
yllil Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Sånn tenkte jeg også - jeg har jo ikke noe mage og kjenner lite liv etc etc. Var kjempenervøs... Men fikk se en liten jente som var sprell levende, bokstavelig talt :-) Og fikk vite at jeg kjenner lite liv fordi morkaka ligger foran. Som regel er alt i orden! Lykke til!
golddust Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg var til ultralyd igår, og alt var fint. Jeg grudde meg også veldi, redd for at det ikke skulle vere der lenger, for at noe skulle vere galt. Du skal se at alt er slik som det skal. krysser fingrene for deg :) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå