Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hvordan gikk det på ul i går? =0)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 21. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2007 *dytte*
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 JODA DET GIKK BRA DET.FIKK SE LITT 3D OGSÅ MEN DET VAR IKKE LETT SIDEN TUTTA HADDE NAVLESNORA FORANN ANSIKTET.ALT VAR BARE BRA MED HENNE OG HUN FIKK I SEG NOK NÆRING.HVORDAN GIKK DET DA DU VAR ANDRE GANG?? GÅR DET BRA ELLERS DA?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Bra at alt så fint ut da! Ikke no som er bedre enn det =0) Joda alt var bare fint her også. Ingen lekkasje på hjertet og bra med fostervann. I forhold til hjertet kunne jeg komme på ul rundt uke 36 dersom jeg ønska det selv (er såpass lang reisevei at det fikk jeg se an selv i forhold til formen ol.) Skal på ny ul 2.okt for å måle gjennomstrømning i morkaka, fostervannsmengde og vekstestimering. Da slipper jeg unna med "bare" 25 mil hver vei da, og ikke 70 mil hver vei som sist ;0) Fikk også bekrefta at det er ei jente der inne, så nå har vi turt å kjøpe litt rosa =0) Ellers så er formen passe bra. Er sykemeldt 100% grunnet bekkenlåsning og får behandling for dette. Kunne nok jobba litt men både lege og kiropraktor mente det var bedre å være føre var. Og det er egentlig greit for nå har jeg overskudd til mann og barn på ettermiddagene. Men merker jo at dagene blir lange med å gå hjemme hele tida da.... Enn du da?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 hei igjen ja det er det vigtigste at alt er i orden med de små i magen våres. jeg sliter selv mye med bekkenet og har gått 3 dager på jobb,men kjenner det gjør mere og mere vondt nå så vet ikke hvor lenge jeg klarer.føles om underlivet vil komme ut når jeg går og det er ganske vondt.legen mener jo jeg bør komme meg i jobb han da.......så litt forbanna på hn egentlig.jeg har ikke fått tilbud om noen behandling for dette i det hele tatt og synes det er dårlig. jeg jobber jo som kokk i en kantine og vi går og står hele dagene og jobben innebærer mye tunge løft.men det går på en måte.men nå til uka skal jeg jobbe hver dag så nå har jeg fått låne meg et bekken belte av ei venninne så får se om det hjelper litt.sliter litt også med kynnere.det kommer sånn dann og vann og av og til blir jeg litt redd for det kan gjøre nokså vondt.er jo lenge siden jeg gikk gravid så ikke alt jeg husker hehe...men det er mye mere liv i denne tutta enn hun jeg har.hun var veldig rolig i magen egentlig.mens hun nå turner og sparker ganske mye.men det kan jo være at jeg kjenner det hele mye mere denne gang. jeg har også så smått begynt og handle litt inn.er jo så koselig med baby tøy og andre ting:-) men det mangler litt enda kan du si.
januarbaby+maibaby Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 marita, har du vært til privat 3d ul nå nettopp? Hvor var du? Sjekket di da at det var ei jente i magen ijn?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 nei jeg var hos eli. da vi var der til ordinær ul så sa hun vi måtte komme tilbake.siden det var så dårlig og se noe.morkaka lå iveien
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2007 Ja enig med deg der, det viktigste er at det står bra til inni magen! Men synes du skal be om henvisning til fysio av legen din. De fleste leger aner ikke hva bekkenløsning/låsning dreier seg om. Du må huske på at det er ingen på jobben din som takker deg for innsatsen den dagen du ikke kommer deg opp av senga! Du skal jo tross alt ha et liv utenom jobben også! ror kanskje at kynnerne dine også prøver å fortelle deg noe, jeg altså! De skal i allefall ikke være vonde! Har lite kynnere denne gangen jeg. Hadde mye da jeg gikk med Knøttet, men de var ikke vonde, men nå kan jeg telle antall kynnere på ei hand. Hehe ja kjenner mye mere liv denne gangen jeg også, eller i allefall mye mere bevegelser. Ho turner mye mere i magen enn det den kommende storebroren gjorde. Han satt i seteleie helt fra jeg kjente de første sparka og frem til fødsel han. Ho i magen nå prøver stadig å grave seg vei ut av magen, føles det som. Og favorittposisjonen er tverrleie og litt seteleie, så dette lover jo bra! ;0) Mener jeg har hørt at alt kjennes mye bedre/tydeligere andre gangen, både bevegelser, voksesmerter osv.... Vi har ikke handla mye vi heller. Bare en fleecedress i rosa og noen bodyer. Har jo alt etter Knøttet enda.. Var på loftet i dag og sorterte ut det som er nøytralt som kan brukes igjen denne gangen da. Var jo litt der også. Eneste jeg vet jeg skal kjøpe meg nå, er en Odenwälder Eskimo. og den skal være Rosa! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå