Gå til innhold

tørr jeg å juble?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en graviditetstest nå og den viste svaaaaak positiv, det var ikke morgen urin siden jeg har vært på do flere ganger i da allerede..men er det sånn at en strek er en strek? tar vel en ny test på mandag uansett eller i løpet av helgen:)

jeg skrev et innlegg i går om at jeg hadde en bitte liten blødning på papiret i går etter dobesøk, kan det ha vært fetseblødning da eller? men kan man få pos test så tidlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg du kan juble, det var morsomt! :o)

Blødningen du har hatt var nok ikke festeblødning da, for da hadde ikke hcg vært så høy at du hadde fått utslag på g-test.

GRATULERER!

Skrevet

tørr ikke helt enda siden jeg har hatt en sa for ikke så lenge siden (har hatt mange negative tester og blodprøven viste ikke gravid, så da kan det ikke være rester igjen etter det helle) nei, det var det jeg tenkte at den ikke ville blitt positiv så tidlig. hva kan den bitte lille blødning vært for noe da? er det sånn at blodårene oppi der blir litt skjører når man er gravid? tusen takk ihvertfall, jeg håper denne sitter denne gangen:) er helt skjelven jeg, skulle ta en bloprøve på en pasient, men jeg bare skalv så hun andre jeg jobber sammen med måtte ta den..hehe

Skrevet

Man kan ha blødninger når man er gravid uten at det er noe galt, og den lille blødningen du hadde tror jeg ikke jeg ville tenkt noe mer på....

Lykke til, og spiren blir sittende:o)

Skrevet

ok, takk for det..blir litt beroliget..håper bare denne blir sittende:) tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...