Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hei Jeg sitter her med litt småvondt i magen.... en av mine tanter døde i går, og jeg vil jo gjerne vise min respekt sammen med resten av familien ved å gå i begravelsen. Men.... jeg har hørt at det finnes en gammel overtro som sier at gravide ikke skal gå i begravelser!!!! Noen som har hørt noe sånt før? ....eller vet hva overtroen går ut på???? Er jeg hysterisk nå kanskje? Hva synes dere? Hva ville dere ha gjort?
barnII 15.02.08 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 ALDRI hørt før. men da er det ganske mye man ikke skal gjøre skal skal man høre på gammel overtro. Vis din respekt å gå i begravelsen. Ettersom du spør og jeg velger å svare sier jeg ja til at jeg synest du er litt hysterisk....
3 skatter ute:) Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 første svangerskap døde min bestemor, selvfølgelig gikk jeg i begravelse. andre svangerskap var jeg i 2 begravelser. aldri hørt om den overtroen du snakker om. jeg hadde gått i begravelse. når noen man bryr seg om dør er det naturlig å gå.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Ja, jeg syns du er hysterisk - men så er ikke jeg overtroisk da! Som hun over sier - hvis du brydde deg om tanten din, så syns jeg du skal gå, noe annet ville vært unaturlig syns jeg da!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Takk dere! :-) Jeg trengte bare å høre at det er jeg som er litt hysterisk. Det er vel det som skal til for å skjerpe seg! :-) :-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Ja, nå er du hysterisk. Det er jo nok gravide skal passe seg for om ikke dette også. Har forøvrig aldri hørt om denne "regelen" Jeg var i begravelse da jeg var 8 mnd på vei - enste problemet var å finne passende klær....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå