kruttmus Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Ble gravid i fjor 16. sept, men tok abort 30. okt i fjor. NÅ derimot, føler jeg meg skikkelig gravid igjen. Er kvalm 3-4 ganger om dagen, utflod etter toalettbesøk, sterk luktesans og maten smaker ikke som den skal pluss at jeg tisser ofte. Har også de tre siste ukene vært veeeeldig babysyk! Kan det være at jeg er gravid, eller er det kroppen min som lurer meg siden det er et år siden sist? Har vært mye tull med p-piller. Begynte på Cerazette for to mnd siden, og har tatt de veldig uregelmessig. De tre og en halv siste ukene har jeg ikke tatt noen piller i det hele tatt. Tester er foreløpig negative, men det kan være fordi jeg ikke skal ha mens før om ca en uke.. Hva tror dere jenter?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Høres nesten ut som at du er gravid utfra symptomene som du beskriver:o) Blir spennende og se om testen slår positivt ut snart:o)
kruttmus Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Ja, jeg er sååå spent! Har drømt to ganger i dag at jeg var på UL. Første gangen var d ett foster, og andre gangen ventet jeg tvillinger. Men gravid var jeg:D Håper jeg er sanndrømt!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Får håpe på drømmene dine=) Men det virker jo lovende... må jeg si=) Det kan være noe tidlig å teste enda da, men plutselig dukker det opp en positiv test en dag (er det jeg sier til meg selv) men det skjer jo aldri=) hehe... Krysser fingrene for deg=)
kruttmus Skrevet 21. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2007 Ja, tror det er tidlig å teste enda.. Har tatt to denne uka, bare for at jeg vil så inderlig! Skal vente til torsdag i neste uke med å teste igjen. Har bestilt ti tester fra babydreams for bare 100 kr!! Koster jo 165 for TO på apoteket! Sinnsykt.. Venter i spenning:) Takk for kryssinga;)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Ja jeg bestiller også på billigetester.no=) Billig er jo bare forbokstaven... lurer på å bestille igjen snart jeg og.. hehe.. Det er jo bare 13 dager til en test kan være positiv sies det på babyverden=)
kruttmus Skrevet 21. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2007 Jeg er egentlig litt usikker på når jeg skal teste jeg.. Var jo mye tull med p-piller siste mnd.. kunne ta mandag og tirsdag, så glemme helt til lørdag o.l , så de tre siste ukene gikk jeg ikke på noe. Husker at jeg blødde litt i uke 34, men har ikke blødd noe siden. Hva tror du? Ah, billigtester.no! Går sikker raskere å få frakta derifra?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Altså...=) Cerazette.. jeg gikk på dem i 9 mnd og fikk ikke igjen EL før 11mnd etterpå. Men jeg hadde da en veeeldig uregelmessig mens i 11 mnd=) Så om du har blødd litt i uke 34 og vi er nå i uke 38 så er jo det 4 uker siden sist blødning.. Og da er det vel ikke en uke til du kan teste?? Hadde ikke du "syklus" på omtrent normalen = 28 dager? Men om du har tatt noen pille og deretter ingen så er det valdig vanskelig å si.. Jeg hadde sikkert testet til neste blødning kom jeg da=) hehe.. håper inderlig du er gravid=) Billigtester.no... jeg bestiller der.. men det blir visst sendt fra danmark uansett så... bruker vanligvis å komme etter 4-5 dager etter bestilling, men nå er det 6 dager siden bestilling og fortsatt ikke fått dem.
kruttmus Skrevet 21. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2007 Jeg har i teorien gått på cerazette, men har ikke tatt de på "ordentlig" vis..vil bare at omverdenen skal tro det:p Sambo vet at jeg har slurvet, og er forberedt på hav som kan skje. Så er ikke for å lure på han et barn:) Har hatt mange småblødninge fra uke 25 til 35 (traff feil tast isted).. Kjenner det stikker litt i magen noen ganger, er vel det dere kaller mensmurringer? Jeg eeeer sååå spent! VIL VIL VIL!!! Håper jeg har testene til onsdag eller torsdag, og håper IKKE at tr er kommet til da. Er litt spennende å teste og vettu;)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Okay.. uke 35 da har du en uke til og gå på om syklus er stabil=) Håper du får en pos test neste uke da=) Jeg vet alt om at testing er spennende, hehe.... testergjerne fra 10 dager til IKM, derfor jeg synest det er greit å bestille billigtester (100kr for 10) Hva erdet liksom.. hehe=)
kruttmus Skrevet 21. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. september 2007 tester i slutten av neste uke jeg da! Torsdag:D Takk gud for billige tester!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Hei chick26! Ser du ikke har mottatt bestillingen din fra billigetester.no enda. Jeg bestilte også for 6 dager siden, og har ikke fått pakken enda. Snakker om irriterende, begynner å gå tom for EL-tester her!!!! Hehe. Bruker å få de rimelig raskt, 3-4 dager etter jeg bestiller, så begynner nesten å bli krise her... Bruker bare CB digital, og det selger de jo ikke på apoteket her en gang! Begynner nesten å lure på om de har noen problemer med leveringen for tiden... Kommer til å ringe de på mandag hvis jeg ikke har mottatt noe innen da...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Lucy T... Ja jeg har bestillt og ikke fått, som du sier så må det jo være problem med levering, for dette er ikke normalt. Håper de kommer i dag, har ikke testet jeg da denne mnd... men har jo kjennt på kroppen siden onsdag at noe skjer, så vi har jo hoppet i halmen=) Men håper de kommer i dag for da kan jeg teste og se hvor sterk/svak streken er og ha noen lunde anelse om når EL har vert=) Jeg skal vel snart bestille gravid tester jeg da=) hehe.... er jo bare 12dagertil den kan være positiv så det ervel på tide snart=)hehe... Og er de trege i leveringen så må jeg jo bestille snart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå