Gå til innhold

Hvor stort var deres barn når h*n var 3 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på helsestasjonen i går og veslegutt var 6600 g og 64 cm. Er det bare meg eller er han en skikkelig kraftkar??? Han er 1200 g mer enn storesøster var når hun var like gammel.

Han var ganske liten når han ble født så dette har gått fort i svingene!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har en på 8 uker og veide han i går, da veide han 6,1 kg og 61.5 cm han er også stor.

Skrevet

Det er da "ingenting". Lillegutt her er 3 mnd og 17930g og 65,5cm:-) Godt å ha noe å ta i da!

Skrevet

Men det er jo grenser da, heldigvis kan vi ta bort det 1-tallet foran vekta:-)

Skrevet

Fikk helt sjokk jeg nå Fiona med lillegutt. Stakkars unge tenkte jeg bare:) Hahaha...

Lillebopen min var 5340 og 59cm på tre måneders kontrollen.

Skrevet

veide min go klomp i går,var da 2 mnd og 14 dager.. veide 6770 gr og var 60 cm:)

Skrevet

Det gikk fort i svingene med gutten min også. Fra 49 cm og 3450g ved fødsel til 66cm og 7350g på 3 mnd kntr. Men hvis man ser på normalkurvene for vekst er det jo en kjempespredning fra minst til størst. Det meste er jo normalt:) -bare litt tungt å bære på... :)

Skrevet

Gutten min (som nå er 2,5 år) var 6060g og 63cm på 3mnd-kontrollen. Han var 3770g og 51cm da han ble født.

Lillesøster er bare 8 uker enda, og veide henne i går (hjemme) og da var hun 4,5kg - var 4460g for to uker siden, så om den vekten stemmer syns jeg det var lite lite...hun var 3350g og 51cm da hun ble født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...