Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Gutten min på 9uker er hos mormora si en fast dag hver uke, denne dagen er stesønnen min hos bestemora dems, dette er en utrolig fin ordning synes vi da. Da får jeg og samboern tid for oss selv. Merker vi trenger det engang i blandt. Men dem ser besteforeldra sine oftere da.... gjerne 4 ganger i uka.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Han ser gjerne foreldra mine oftest, da jeg drar til dem når jeg har fri o.l.. Svigers ser han som regel en gang i helga, ikke hver helg vi får det til, men vi prøver..
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 gutten vår har sett bestemor (svigermor) så og si hver dag i sitt åtte mnd lange liv. Vi har et veldig godt forhold og stortrives med å tilbringe tid sammen
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Snuppa på 4,5 mnd har sett min manns foreldre en uke i sommer spå skal vi besøke dem 3 uker i desember. (de bor på andre siden av verden.) Mine foreldre bor bare et par timer unna men de har vel vært her 2 ganger (ene gangen var bryllupet til meg og gubben) og sett henne en gang i et familieselskap vi var i. Så timesvis har de hatt mye mindre kontakt med henne en svigerforeldrene mine. Men de er opptatte mennesker som jobber kjempemye så jeg hadde ikke regnet med mere. Både svigers og mine foreldre ringer sånn ca. en gang i uka da for å høre hvordan det går med oss og snuppa.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 2,5 år. Farfar/farmor i utlandet: 1-2 ganger i året hittil. Mormor på andre kanten av landet: 3-4 ganger i året hittil. Syns det er ganske trist...men det må gå litt begge veier...
Chunky81 Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Samme her. Gutten vår på 3 måneder er på besøk hos mormor og besten fast 1 ettermiddag/kveld i uka, blir ofte flere besøk noen uker. Grandma og grandpa har han ennå ikke sett, men det kommer vel til å bli ett par ganger i året. (bor på andre sida av havet) Synst det er bra at besteforeldre vil være med barnebarnet sitt jeg )
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Mormor og besten ofte Svigerforeldra er det verre med. De bryr seg rett og slett ikke.
nickoline og supermann Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Ser mormor og bestefar ganske ofte. Noen ganger er det travelt, men som regel minst en gang i uka. Farfar ser vi kanskje en-tre ganger pr år. Farmor har vi sett kun 2 ganger siden han ble født
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Ikke så ofte som vi hadde håpet, er litt skuffet over mangel på interesse. Hun er snart 8 mnd, og har sett farmor kanskje 5 ganger og farfar 2 (de har 5 andre barnebarn så det er vel derfor). Morfar og bestemor ser hun omtrent annenhver helg, men da må vi komme til de.
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Ser svigers ca 2-4 ganger i året.Dem bor på østlandet mens vi bor på vestlandet.( en av gangene ofte i 3 uker da vi feirer sommerferien med dem) Bestefaren sin (morfar) ser hun max 7 ganger i året, han bor 40 minutter unna. Men er en gammel mann på snart 70 år og som ikke er helt på dette med å besøke osv.Vi har en så travel hverdag at vi max 1 gang i mnd tar oss tid til å dra til han.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 Svigers er skilt og gift på nytt på hver sin kant. Sønnen vår er 19 mnd. Det ene svigerparet bor nesten på tysklandsgrensen hele året, med unntak av tre mnd i Spania. De har valgt å flytte til Danmark for å ha penger til å kunne reise mer. I starten da de flyttet sa de at de skulle rese ofte til Norge, men det er ikke blitt mer enn 3 ganger i året. Kontakten ebber mer og mer ut. Det andre svigerparet bor i en naboby men har kjøpt seg hytte og holder lidenskapelig på med den. Så de sist for 2 mnd siden. De har tilogmed bestilt seg en mnd sydenreise fra tremindatoen min( venter nytt barn nå)... så stor interesse kan jeg ikke si vi har fra den kanten. Mine foreldre bor i nabolaget, men er ikke her uten at vi ber dem. Ca hver 3 uke. Jobber fullt og opptatt med sitt, samt at de har mange barnabarn. De er her i korte økter, men setter pris på de stundene vi får sammen. Svigers har bare dettte ene og det jeg venter.. Mulig at det er slikt at skiltebesteforeldre som har giftet seg på nytt er mer opptatt av hverandre enn av sine barn og barnebarn. Ja de er faktisk mer sammen med sine ektefellers familie enn sin egen.. Merkelig nok.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Snuppa ser besto og morfar 1 gang i mnd... Noen ganger går det mer enn 1 mnd, men sjelden. Når jeg ønsker og føler for det, reiser jeg og snuppa på besøk til besto og morfar, både en helg og flere dager utover det ) Farmor bor på østlandet og vi på vestlandet, og har sett snuppa 4 ganger siden hun ble født. Den ene gangen var vi hos henne, andre gangen kom hun full på besøk, 3. gangen var det dåp, og siste gangen var det 1 års dagen t snuppa. Farfaren har enda ikkje sett henne. Han bor i Telemark, og er alkoholiker...
beibiboom Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 mine foreldre (spesielt min mor) er innom oss minst 3 dager i uka, om så bare en liten tur for å kose litt med tulla. Det er veldig koselig synes jeg:-) de bor ca 3 km unna, så jeg legger ofte trilleturen opp til dem også. Svigers bor rett oppi bakken, men er av typen som nesten aldri går på besøk.... og er de her, sitter de med jakken på i sofaen og takker alltid nei til en kopp kaffe. spesielt synes nå jeg. Men er strålende fornyde når VI kommer til dem, og er begeistret for tulla når de ser henne. Jeg liker imidlertid ikke så alt for godt å gå opp dit pga røykinga deres:-( vi skal på ferie sammen med svigers (inkl. alle søsknene til min mann og deres barn) en uke neste sommer, i tillegg til en to-ukers tur med mine foreldre, så jeg må vel si at vi har et godt forhold på begge sider da:-)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #15 Skrevet 11. november 2007 Da jeg gikk gravid var magen og babyen vi ventet et ikke-tema for svigerfamilien. Mannen min har barn fra før og jeg er ikke akkurat blitt tatt godt i mot.. Nå er lillegutt over halvåret og svigermor har sett ham tre ganger, ene gangen i dåpen. Svigerfar har sett ham hele fire ganger, da har vi kommet på besøk. Mormor og morfar ser ham minst en gang i uka, gjerne oftere. Deilig at vi har dem som simpelthen ikke kan få nok av lillegull!
boble <3 Skrevet 11. november 2007 #16 Skrevet 11. november 2007 Prøver å få til møter med besteforeldrene i helgene, men er ikke alltid det går. Her er alle besteforeldre litt småtullete å ønsker å tilbringe så mye tid sammen som mulig:0)
Tante Blås Squaw Skrevet 16. november 2007 #17 Skrevet 16. november 2007 Nesten daglig De bor rett i nærheten.
mayaya Skrevet 21. november 2007 #18 Skrevet 21. november 2007 Normalt sett ser han svigers 2-3-4-5-6 ganger i uke, mamma kanskje 1 gang i uka og pappa kanskje 1 gang i mnd eller noe. Men denne høsten har jo vært borte, så nå har han ikke sett noen på flere mndr :-(
samboer87 Skrevet 18. desember 2007 #19 Skrevet 18. desember 2007 mormor m kjæreste ser han 4 ganger i året, de bor langt unna og er i full jobb. bestemor og bestefar bor 20m unna og de ser han 1-2 ganger i uka helt greit at det ikke er oftere egentlig men skulle ønske vi kunne se mormor m kjæreste oftere det lengste de har møttes var når vi var der en uke det var veldig koselig og kjæresten fikk kallenavn til og med "gillegill" hihi:)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 28. desember 2007 #20 Skrevet 28. desember 2007 mormor og moffa kommer på besøk og vi besøker de 1-2 ganger i uka. de bor 6 mil unna. morfar og mommo bor rett borti gata, men har selv en gutt på 11 mnd og fulle jobber, men vi prøver å spise middag/kveldsmat sammen en gang i uka. farfar bor 40 mil unna, så han har sett jr en gang, men ringer regelmessig.. 2-3 ganger i uka. han flytter om ett års tid så han får mulighet til å se barnebarnet og oss oftere. (sambo er enebarn). farmor bor 60 mil unna og har sett jr en gang, men ringer daglig...!! hun jobber utrolig mye, og den ene fridagen tok hun fly opp og ned så hun fikk se han i 5 timer. bestefar kj har han sett 3-4 ganger, han bor 16 mil unna. jr er nå 12 uker.
Kakeåndsen Skrevet 1. januar 2008 #21 Skrevet 1. januar 2008 Jentene ser begge sett med besteforeldre minst en gang i uka, eldstejenta overnatter hos svigers minst en gang i måneden. Mormora har prolaps i nakken, så hun har vært dårlig en periode og har ikke hatt overskudd til å passe/kose/leke så mye det siste halvåret.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 Lillegutt ser bestemor og bestefar (mine foreldre) 5-7 ganger i uken. Da drar enten vi på besøk, eller de kommer hit. Svigers ser han gjennsomsnittlig 1 gang i mnd. Noen ganger 2. Vi bor alle på samme sted. Tar sikkert 10 min å gå til mamma og pappa, og 15 min til svigers.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #23 Skrevet 27. mars 2009 Lilleguten vår på 7 uker ser farmoren sin sikkert 4-5 ganger i uken. (vi bor i samme gate som henne) farfaren ca. 1 gang i uken. ( svigers er skilt) bestefaren ser han nesten hver dag. ( han jobber ikke så han stikker innom en liten tur mens mamma er på jobb) henne ser han i allefall 3 ganger i uken. er kjempekoselig syns jeg.. siden de er er så ofte så blir de aldri her mer en 20min kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå