Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Får panikk bare ved tanken! Og samboeren min maser og maser og maser!!!! Er 8 uker siden fødselen. Revnet en del og måtte sy inni der nede nesten uten bedøvelse og det er garantert det vondeste jeg noen gang har opplevd!!! Vil ikke at noe skal komme i nærheten der nede og i alle fall ikke inni meg! Det er jo ikke så vondt lenger men likevel... Når går dette over? Noen som føler sånn som meg?
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg sydde også en god del, og hadde litt angst for sex noen uker etter fødselen. Man føler seg liksom ikke så veldig delikat, jeg følte meg "vid" og bekymret meg for arret. Jeg husker ikke hvor lang tid det gikk før vi hadde sex, det var kanskje en måned halvannen, eller rundt der... det gikk helt greit, men har vel hatt bedre for å si det sånn Etter første gangen gikk det seg til og nå fem mnd senere er det som før. Bare mann deg opp til å få første gangen unnagjort, jeg tror det er mange som føler dette litt som et "pliktløp" Be samboeren din være litt tålmodig, at han presser på hjelper ikke. Hvis du syns dette er veldig vanskelig, ville jeg snakket litt med legen, HS, eller noen andre du stoler på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå