Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg begynner å bli litt satt ut. Renselsen var over etter 5-6 uker, etter to uker fikk jeg mensen. Å da med hel sinnsyke mensen smerter, å det var sinnsykt mye blod. Kunne nesten tro jeg hadde en abort altså, brukte to pakker nattbind i løpet av en dag. Blødningen varte ca 5 dager, men nå 14 dager etter føste blødning er det på`n igjen. Er dette normalt?
¤ my precious ¤ Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg har dessverre ikke noe godt svar til deg, men det høres jo ikke normalt ut da...-...mener ikke å skremme deg. Går du på noe prevensjon, kan det evt. ha noe med det å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Har begyn på mini pilla, skal gå på den frem til jeg får satt inn spiral.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Ring JM eller legen du, jeg syns det hørtes rart ut. Trenger jo ikke være farlig eller unormalt, men greit å bare spurt noen som har peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå