UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Fortalte søstra mi i kveld på msn at jeg var gravid igjen. Så spør tanta mi meg på msn om jeg er gravid? Søstra mi hadde skrevet på sin msn at hu skulle bli tante igjen... Så sender tanta mi mamma gratulasjon på sms - og mor blei litt lei seg. Jeg forklarte jo hvordan det hadde gått til, så var ikke no langvarig, men hu var nok skuffa med en gang, ja...! Og jeg som hadde tenkt å prøve å holde det litt hemmelig denne gangen...jaja, klarte jo å ikke si noe en uke - og det er jo forøvrig rekord!
Linaria Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 eh... du kom ikke på at kanskje du skulle si til søsteren din at hun måtte holde kjeft? Har fortalt det til 2 jeg, broren min og bestekameraten min (som allerede hadde skjønt det). Begge fikk streng beskjed om å ikke si det videre. Om ikke annet så for å ikke ødelegge gleden min over å kunne fortelle det selv.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Søstra mi skulle legge seg, så tenkte ikke på at hu kom til å ha det i nicket sitt på msn, nei...! Hadde jo tenkt å ringe mamma rett etterpå, men da var det gjort gitt.
Linaria Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Ja, jeg vet... er fort gjort å glemme å si "men det er en hemlighet altså"... var ikke meningen å virke så krass. Jeg har brent meg på lignende noen ganger før, derfor er jeg nok blitt ganske påpasselig med å huske å be folk ikke si ting videre. Uansett er det ganske irriterende at ikke folk skjønner slikt av seg selv. Noen ting er det gøy å få fortelle på egenhånd....
susemor666 Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Men allikevel da, at du glemte å si det til søstra di at hun ikke skulle si noe, å det gjelder generelt også, syns nå jeg, så hadde hun jo ikke behøvd å si noe til noen. Sjøl om du glemte å si hun ikke måtte si noe. Men er da bra mor di ikke var lenge lei seg da=) å heller kan glede seg over budskapet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå