Gå til innhold

Åssen ser barnerommet der ut, ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal fikse rommet til snuppa nå, fortest mulig.. så kommer det en snuppe til... så det blir en skikkelig jentrom...

Men hva slags farge blir fint på veggen, dekor, har dere sånt dill dall...

Noe dere anbefaler, ikke anbefaler.. Ja alt på et barne rom.. hva er fint???

Fortell meg åssen rommet deres ser ut, og send meg gjerne link til barnromsinredninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh det var fint rom. Alle har så fine rom til ungene sine, men her i huset er barnerommet BOMBA! Hehe ser faktisk ut som en atombombe har gått av der inne av og til...

Skrevet

Åh, ja det rommet der var nydelig... hvor har du bestilt de motvene i veggen, og ha du tapet på veggen??? Har hørt at sånne motiver ikke går ann å klistre på tapet, er det sant ?

Skrevet

Dytter

Skrevet

vi har kjøpt en sol taklampe og stjerne natt lampe(blå) på i ikea og skal kjøpe små stjerner til å ha i taket som er selvlysende på en måte (gule).

så har vi et portrett av pappa`og lillegutt på babysvømminga, og et "hjemmelagd" ole brum bilde vi fikk av en venninne av svigermor..

jeg syns det er blitt kjempe koselig hvertfall :)

har en kommode der (trofast fra ikea) i blått, og lyseblå gardiner med dyr på..

:)

Skrevet

å det høres nydelig ut... du har ikke bilde el ?

Skrevet

Sjekk ut barneromstråden på nybaktmamma :) maaaaange flotte rom!

Skrevet

www.barnerommet.no.

har glassfiberstrier på veggen, uten struktur. de sitter godt på, men er greie å ta av for voksne, lucas får de ikke av.

Skrevet

Vi skal lage rom til snuppa straks vi blir ferdig med badet og får kjøpt oss en flat dataskjerm så vi kan ha datamaskinen inne på vårt rom evt. laget et lite kontor..

Tenker, at de hvite veggene skal få være hvite (vi malte de da vi flyttet inn her i våres). Hun har skyvedørsgarderobe i speil og bjørk, og gulvet er likt som treet i skyvedøren.

Hun har en kommode i hvit og bjørk.

Foreløpig bruker hun jo sprinkelseng, men vi har en hvit juniorseng stående med sånn "bølgete" utskjæring i "ryggen" (er jo sååå flink å forklare).

Den får hun nok når hun runder 2 (kommer an på hvor lenge jeg orker å løfte henne opp derfra, hehe.

Har kjøpt en hvit sengehimmel med hvite roser på toppen. (barnerommet.no). Også har hun en liten stol hun fikk til dåpen som er litt "gammelrosa" ... Med noen innslag av grønt da tror jeg det blir fint.

Kjøpe dill og dall i de 2 fargene :-)

Vi får se litt.. satser på en litt sånn shabby chick stil.

Skrevet

dytter en siste gang

Skrevet

Vi holder på å pusse opp rom til snuppa på 2,5 og planen er å ha det rosa/lilla (lyst) med hvit smijernsseng (skal snart bytte), har kjøpt noen nydelige, gammeldagse knagger som ser ut som en rose (selve blomsten), forholdsvis realistisk med krok under. Har også sett "glansbilder" som er til å lime på veggen på nipsbutikk og har lyst å gjøre noe gøy med sånne, men må prøve meg litt frem. Har lyst å ha myggnetting over senga ala himmelseng. Hvitt profilert klesskap og hvite hyller til å ha lekekasser fortrinnsvis i kurv.

Skrevet

her tenker jeg at vi skal male rommet hennes enten lilla eller lysegrønt, og henge opp noen bilder (av prinsesser, dersom jeg finner:)) Og kjøpe rosa gardiner og gulvteppe (Har parkett). I tillegg har jeg kjøpt den rosa blomst-lampen på ikea til å ha over sengen. Så skal hun få en bokhylle og kommode i bjørk, og sprinkelsengen til storebror. Kommer nok til å kjøpe mer rosa stæsj, kjenner jeg meg selv rett :P

Sønnen vår har grønt rom, og hele serien med drager på fra ikea :P Drage-teppe på gulvet, drage-pledd til sengen, sånn oppbevaringsting på veggen, gardiner og bamse. I tillegg har han lik bokhylle og kommode som lillesøster skal ha på rommet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...