snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Skal fikse rommet til snuppa nå, fortest mulig.. så kommer det en snuppe til... så det blir en skikkelig jentrom... Men hva slags farge blir fint på veggen, dekor, har dere sånt dill dall... Noe dere anbefaler, ikke anbefaler.. Ja alt på et barne rom.. hva er fint??? Fortell meg åssen rommet deres ser ut, og send meg gjerne link til barnromsinredninger...
Blue Lady Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 her er rommet til Lucas http://pic2.piczo.com/Lucasvennen/?g=22784415&cr=2 Tatt med et dårlig kamera, fargene er mye klarer på ordentlig
Mammaaaaaa Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Åh det var fint rom. Alle har så fine rom til ungene sine, men her i huset er barnerommet BOMBA! Hehe ser faktisk ut som en atombombe har gått av der inne av og til...
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Åh, ja det rommet der var nydelig... hvor har du bestilt de motvene i veggen, og ha du tapet på veggen??? Har hørt at sånne motiver ikke går ann å klistre på tapet, er det sant ?
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 Dytter
suseduse Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 vi har kjøpt en sol taklampe og stjerne natt lampe(blå) på i ikea og skal kjøpe små stjerner til å ha i taket som er selvlysende på en måte (gule). så har vi et portrett av pappa`og lillegutt på babysvømminga, og et "hjemmelagd" ole brum bilde vi fikk av en venninne av svigermor.. jeg syns det er blitt kjempe koselig hvertfall har en kommode der (trofast fra ikea) i blått, og lyseblå gardiner med dyr på..
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2007 å det høres nydelig ut... du har ikke bilde el ?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Sjekk ut barneromstråden på nybaktmamma maaaaange flotte rom!
Blue Lady Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 www.barnerommet.no. har glassfiberstrier på veggen, uten struktur. de sitter godt på, men er greie å ta av for voksne, lucas får de ikke av.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Vi skal lage rom til snuppa straks vi blir ferdig med badet og får kjøpt oss en flat dataskjerm så vi kan ha datamaskinen inne på vårt rom evt. laget et lite kontor.. Tenker, at de hvite veggene skal få være hvite (vi malte de da vi flyttet inn her i våres). Hun har skyvedørsgarderobe i speil og bjørk, og gulvet er likt som treet i skyvedøren. Hun har en kommode i hvit og bjørk. Foreløpig bruker hun jo sprinkelseng, men vi har en hvit juniorseng stående med sånn "bølgete" utskjæring i "ryggen" (er jo sååå flink å forklare). Den får hun nok når hun runder 2 (kommer an på hvor lenge jeg orker å løfte henne opp derfra, hehe. Har kjøpt en hvit sengehimmel med hvite roser på toppen. (barnerommet.no). Også har hun en liten stol hun fikk til dåpen som er litt "gammelrosa" ... Med noen innslag av grønt da tror jeg det blir fint. Kjøpe dill og dall i de 2 fargene :-) Vi får se litt.. satser på en litt sånn shabby chick stil.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2007 dytter en siste gang
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Vi holder på å pusse opp rom til snuppa på 2,5 og planen er å ha det rosa/lilla (lyst) med hvit smijernsseng (skal snart bytte), har kjøpt noen nydelige, gammeldagse knagger som ser ut som en rose (selve blomsten), forholdsvis realistisk med krok under. Har også sett "glansbilder" som er til å lime på veggen på nipsbutikk og har lyst å gjøre noe gøy med sånne, men må prøve meg litt frem. Har lyst å ha myggnetting over senga ala himmelseng. Hvitt profilert klesskap og hvite hyller til å ha lekekasser fortrinnsvis i kurv.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 her tenker jeg at vi skal male rommet hennes enten lilla eller lysegrønt, og henge opp noen bilder (av prinsesser, dersom jeg finner:)) Og kjøpe rosa gardiner og gulvteppe (Har parkett). I tillegg har jeg kjøpt den rosa blomst-lampen på ikea til å ha over sengen. Så skal hun få en bokhylle og kommode i bjørk, og sprinkelsengen til storebror. Kommer nok til å kjøpe mer rosa stæsj, kjenner jeg meg selv rett Sønnen vår har grønt rom, og hele serien med drager på fra ikea Drage-teppe på gulvet, drage-pledd til sengen, sånn oppbevaringsting på veggen, gardiner og bamse. I tillegg har han lik bokhylle og kommode som lillesøster skal ha på rommet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå