Gå til innhold

hjelpes....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne på mine, dine våre...

oioioi, jeg blir helt svett!

All beundring til Maud og Klatten som orker og klarer å holde en saklig tone, når det tydelig er store problemer ute og går på det personlige plan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dit våger jeg meg bare unntaksvis inn gitt... ;-)

Skrevet

Det er en biomors lodd her i livet det:-)

Men jeg orker helt ærlig ikke være mye der inne. Hadde en laaaaang pause, men det er jo noen oppegående damer der. Selv om visse stemødre helt klart tar kaka av lavmål!

Skrevet

Det er noen ganger det er fristende å være like usakelig som de verste der inne. Tenker samtidig at det er viktig å prøve å hjelpe folk til å se saken fra begge sider. Det er heldigvis noen like flotte stemødre som deg der inne, det gjør at man ikke mister helt troen på at det går an å samarbeide og tenke på hva som er best for barna...

Skrevet

Jeg er der inne av og til med skrekkblandet fryd - for det finnes heldigvis noen oppegående mennesker der inne - men forferdes for det meste. Må bare si jeg er glad jeg slipper slike konflikter...

En kollega av meg fortalte forresten om naboen sin; en mann som hadde giftet seg og fått barn med den nye kona mens han samtidig hadde to barn fra før.

Så dør hans første kone i kreft mens de to fellesbarna deres er i småskolealderen, og de flytter selvsagt til pappa og stemor - som i denne sammenhengen desverre viser seg å være den onde stemoren.

Hun hadde nemlig betrodd seg til naboen(min kollega) og sagt at det bød henne i mot å ha disse barna på fanget, hun hadde helst sett at de ikke bodde der. Tenk - disse små ungene var nettopp blitt morløse! For ei kald og kynisk heks! Disse ungene er nå store tenåringer, og begge to ser det ut til å galt med. Hva feiler det pappaen, spør jeg bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...