v.n.2 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 skal gifte oss 30 august 2008, og har kjøpt meg en kjole uten ermer. Blir det helt feil??? burde jeg ha ermer ??? tenk om det blit kaldt... hva skal jeg ha utenpå til og fra kirken ?? uff
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 jeg gifter meg til vinteren. har også kjole uten ermer, men skal da ha en vinterkåpe over når vi drar til og fra kirken. det kunne kanskje vært litt fint med en alà bolerojakke som matcher til kjolen din?
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg gifter meg på våren 2008, og har også kjøpr ermløskjole. Har derfor lurt på det samme...Men hva med en fin "pels" stola (Stola= sjal/sånn liten cape til å ha over skuldrene). Det kommer sikkert til å selges i vinter, og da kan jeg jo kjøpe en hvit eller grå (siden det er litt sølv pynt på kjolen). Det kan kanskje funke for deg også. Er litt lettere å finne en stola i fuskepels, enn en bolero som passer kjolen kanskje..?? Eller hva med å se i bra bruktbutikker, kanskje man finner en i ekte pels til en bra pris.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg gifter meg også 30. august neste år. Jeg har kjøpt en stroppeløs kjole. Jeg tenkte å kjøpe en tynt sjal som jeg kan dersom det blir kaldt utover kvelden.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg giftet meg i april og hadde "spaghetti"-stropper... Det duskregnet litt når vi kom ut av kirken og tok bilder så i utgangspunktet så var det ikke varmt, men det jeg oppdaget var at jeg var så oppspilt at jeg ikke merket at det var kaldt. Og i festlokalet blir det fort varmt når mange mennesker er samlet.... Tror nok ikke det blir noe problem - du har vel uansett bestilt strålende sol den dagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå