Gå til innhold

Har dere SETT så blid jente??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D var et skikkelig smil ja :) Sånne bilder blir man glad av å se på :)

Skrevet

Hehe, så nydelig da! :)

Skrevet

Tok meg selv i å sitte å smil tilbake :-)

 

Herlig jente da

Skrevet

Hoho. hun var blid ja. Jeg fikk assosiasjoner til de små rare menneskene i ronja røverdatter når jeg så henne.. røde kinn og måten bilde er tatt på kanskje... Du vet, de som gikk rundt å sa.. vaaaafør dåååå dååå?

 

 

Skrevet

Haha!! *ler* Artig sammenligning, thihi.. Hun hadde litt feber den dagen, så hun ble litt "varm i kjakan" ;o) Kanskje jeg må lære henne å si vafffår då dååå.

Skrevet

Ja, det var ikke stygt ment altså. Jeg synes de er utrolig søte. Hehe. Tror liksom det var fordi hun har hodet sånn at du ser rett opp i nesa hennes og disse trollene hadde jo sånn nese. Sikkelig søt iallefall..og god og feberrød ja.:)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...