Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/500527 ...tror nesten ikke det finnes blidere jeg altså ;o)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 D var et skikkelig smil ja Sånne bilder blir man glad av å se på
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Tok meg selv i å sitte å smil tilbake :-) Herlig jente da
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Hoho. hun var blid ja. Jeg fikk assosiasjoner til de små rare menneskene i ronja røverdatter når jeg så henne.. røde kinn og måten bilde er tatt på kanskje... Du vet, de som gikk rundt å sa.. vaaaafør dåååå dååå?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Haha!! *ler* Artig sammenligning, thihi.. Hun hadde litt feber den dagen, så hun ble litt "varm i kjakan" ;o) Kanskje jeg må lære henne å si vafffår då dååå.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Ja, det var ikke stygt ment altså. Jeg synes de er utrolig søte. Hehe. Tror liksom det var fordi hun har hodet sånn at du ser rett opp i nesa hennes og disse trollene hadde jo sånn nese. Sikkelig søt iallefall..og god og feberrød ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå