Gå til innhold

oi! faktisk fremgang hos meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ikke på babyfronten...

MEN... samboern fridde til meg i går!

Såå utrolig romantisk gjort!

Vi skal vel ikke gifte oss på ett eller to år, men det skal bli koselig å sysle med litt planlegging å småinnkjøp her å der!

så.. det var siste nytt fra meg :)

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer så mye til dere begge to!

Da har du iallefall nok å henge fingrene i, og fokuset blir på noe som iallefall vil føre deg nærmere målet! Se frem til bryllupsnatten ;)

Lykke til! Klem§

Skrevet

Gratulerer så mye! Det var koselig å høre!

Kjempe gøy! Må kose deg masse i planleggingen!

Klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

svever litt på skyer her nå! he he!

Joda, jeg gleder meg stort til bryllupsnatten. vi har snakket om å bli prøvere den natten;)

Men slik det ser ut nå, så blir det nok ikke bryllup før i 09, men holder fortsatt et lite håp på 08:)

ha en fortsatt fin dag alle sammen!

klem

Skrevet

å gratulere da =) jeg og skal gifte meg men det blir i 09 vill gå ferdig skolen først... gratulerer såå masse... klem

Skrevet

ÅÅÅ!! så hyggelig!!

Gratulerer så masse!!!

Skal ikke se bort i fra at baby-prøvingen kommer tidligere da.. ;)

Skrevet

Takk for koselige innlegg alle sammen!

Nå ser det ut til at brylluppet blir i 2008 likevel, å da får jeg det plutselig veldig travelt ang planlegging, å like etter brylluppet er vi sikkert prøvere!

Føler at alt har løst seg nå for min del, å jeg er utrolig glad å lettet:) Ikke meningen å gni salt i noens sår, men akkurat nå er jeg veldig lykkelig!

Hverdagen blir travel fremover.. Jeg får mest sannsynligvis mer ansvar på jobben å bedre betalt men må nok ligge i hardsparing for å få til drømmebrylluppet, men det gjør meg ingenting!

blir sikkert å holde dere oppdatert hvis dere vil.. JEg blir å å dra innom bryllupsforummet litt, men jeg svikter ikke dere.. venter fortsatt på at mannen skal bli klar :D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...