Gå til innhold

Ikveld har jeg vært alene hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

og bare nytt stillheten. Ikke radio eller tv, bare stillhet. Lille rosa la seg i syvtiden, sovnet før jeg fikk lukket igjen døren og de store tussungene har vært hos venninner:-)

Nå har alle kommet hjem og lagt seg, unntatt klattismannen, han er på festligheter i Oslo ikveld:-)

Det er så sjelden jeg har det så stille rundt meg og jeg har kost meg skikkelig:-)

Nå er det snart natten, jeg tror jeg skal se en film. Har jo fri imorgen, så vi kan kose oss til langt utpå formiddagen.......bare tusle rundt i pysjen og med håret til alle kanter.........sånne dager er nydelig:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld i stua!!

Jeg er også "alene" hjemme, det vil si de to andre sover. Lillemor ligger og drømmer søtt i den nye store senga si. Karopappa sovnet på sofaen litt over 9, helt utslitt i dag stakkars. Jeg måtte stulle litt ekstra med den slitne kjæresten min i dag, så vi hadde nylaget kaffe og sjokoappelsinkjeks etter middag. Ha ha, skikkelig bra kosthold for Karosnuppa, sjokoladekjeks og melk til kvelds! Huff, for en fæl mor jeg er, jeg blir nok rapportert inn til diverse instanser. Det var jammen bra vi koste oss i kveld, he he...

Så her har jeg vært i stillheten, jeg også. Jobbet litt i kveld for å få mindre i morgen (ser frem til latte og dibbing!!), lekt husmor, skravlet i tlf med venninner og nå er det litt surfing før jeg skal krype til køys. Skal jobbe hjemme i morgen, så det blir en rolig start på dagen for oss jentene her også :)

Natta til deg og alle andre nattugler!!

Skrevet

-og så kjekt at du virkelig kan nyte en slik kveld! det er godt å være litt aleine av og til. det syns iallefall eg! Satse på at lille rosa søv lenge då.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...