Lille Langbein Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei! Nå blir jeg sprø snart. Har de siste ukene bare fått mer og mer kviser/nupper på ryggen, overarmene og litt på brystet. Noen som har gode råd mot dette, noen gode kremer?????
Matildesnusk + lille ups Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg gikk til hudpleier for å få tips om hva jeg skulle gjøre, for jeg ble helt bekymra da det plutselig dukka opp utslettlignende nupper på brystet. Dama sa at det antagelig bare var hormonene som gjorde det og at en derfor ikke kunne gjøre så mye med det, men hun spurte om jeg ville prøve en krem likevel. Jeg synes den har virket litt jeg da! Dette var Murad hydrate. Jeg har også prøvd decleor harmonie før, som er en ansiktskrem for "reaktiv" hud. Tror uansett det er smart å dra til hudpleier og spørre
Stary Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Fikk også beskjeden på apoteket at kviser i svangerskapet er desverre ikke så mye å gjøre med. Det er hormoner og de kan du ikke smøre vekk Trøsten er at du ikke er alene og at de går vekk etterhvert... Hilsen fellow pizzatryne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå